Események, Rendezvények:

Pest

A történet ott kezdődött, hogy lelkes kis csapatunk próbált életet verni a szomszédos nógrádi fórumba, és addig-addig írogattunk nekik, nézegettük megyéjüket, hogy eldöntöttük, ellátogatunk hozzájuk, túrázunk egyet Hollókőre!

Áprilisra csak egy kis megbeszélés volt tervbe véve, az előzetes egyeztetések alapján, de a jó időt ki kellett használnunk, jött a tavaszi szünet, így ki lett írva a túra április 10.-ére!
A domoszlói túrával ellentétben, itt nem volt probléma az előkészületekkel, a motorok nagyrészt egyben voltak, az időpont is megfelelt a többségnek, csak páran jelezték, hogy nem tudnak részt venni a túrán! Előzetesen 11 ember jelentkezett az oldalon a túrára! Egyedül az időjárás előrejelzés riasztgatott minket, előző este esett is egy kicsit az eső!

Reggel kinéztem az ablakon, gyönyörűen sütött a nap! Remek időnk volt!

Egy gyors egyeztetés néhány klubtaggal, és indulhatott is a túra! :)
Előző nap teljesen felkészítettem a motort, megtankoltam, lemostam, átvizsgáltam, szóvalm esélyt sem adtam a meghibásodásnak, és a többieket is hasonló intézkedésekre buzdítottam!
Gyöngyösön a Tesco parkolóban volt a gyülekező, én (Makkos) értem oda először, de szinte alig hogy odaértem, jött Dugó, André, és az egyik cimborájuk!(Sajnos a nevekkel még bajban vagyok, sok új arcot sikerült megismernünk, ezért elnézést kérek!) Nem sokkal később megérkezett még Bartha Gabi, és még két Simsonos, majd Kovács Laci, és fia Ádám is befutottak, ők autóval jöttek, így a szervízautó is meg volt oldva! :)

Tartottam egy kis fejtágítást, hogy hogyan közlekedjünk, miként viselkedjünk az úton, és 3-as csoportokra osztottuk a népet!
Na, indulhat a túra! Gondoltuk mi...
Beindítottuk a motorokat, megvártam még mindenki beindítja, és elindultunk, ám egy 200 méter után meglepődve néztem hátra, hogy bizony csak 3-an megyünk, és a többiek sehol!
A Püspöki úton megálltunk, Dugó visszament megnézni, hogy mi a helyzet, majd kiderült, hogy az egyik motorosnak beköpte a gyertyát a motor, Gabinak meg elnyírta a lendkerék az éket! Megbeszéltük, hogy kettéválunk, az egyik fele a csapatnak elmegy egy motoros boltba, ékért, a másik fele a bandának meg elugrik egy benzinkútra, majd Mátrafüreden megvárjuk egymást! Közben Laciék Mátraházán vártak minket!
Így is tettünk, Füreden bevártuk egymást, majd Mátraházán újra egyesült a banda, egy újabb motorossal kiegészülve!

Mátraházán egy kis pihi, cigi, szendvics, folyadékpótlás, és indultunk tovább Galyatetőre! Galyatető előtt megálltunk, egy "parkolóban" és lenéztünk az alattunk lévő világra! :) Itt kicsi eszmecsere volt, Dugó szervízelte a kipufogóját, poénkodtunk egy kicsit, majd haladtunk tovább Galyára!
Galyatetőn rövidítettünk egyet, mindenki meglepődve vette észre, hogy bizony csak egyesben bírja a motor a tempót, mikor megmásztunk egy nagy partot, gyorsan megvitattuk, hogy ez bizony "necces" volt! :)

A következő megálló Fallóskút volt, itt csatlakozott hozzánk Szilvi, a bátyjával, és az egyik cimborájukkal! Nagyon élveztük az utat, gyönyörű volt a Mátra, friss volt a levegő, szép volt a kilátás, és jó volt nézni a sorban kígyózó Simsonosokat! :)

Út közben még megálltunk kisebb pillanatokra egy-két eszmecserére, de a legközelebbi megálló már Hollókő volt! Szépen motoroztunk, jól éreztük magunkat, egy kis hülyülés is belefért a motorozásba út közben! :) Átvertük magunkat Pásztón, és a 21-esen, aztán kanyarogtunk még egy kicsit a hegyekben, és megérkeztünk Hollókőre!

Intéztünk a motoroknak, és Lacinak parkolót, leültünk, beszélgettünk, ismerkedtünk, étkeztünk, pihentünk, majd elhatároztuk, hogy felmegyünk a várhoz, majd megnézzük az ófalut!
Fényképezgettünk, pihentünk, csodáltuk a szép falut,majd visszatértünk a parkolóba, itt még beszélgettünk kicsit, és elindultunk haza!

Hazafelé Szurdokpüspöki felé mentünk, út közben pár ember levált a bandáról, és más úton ment haza, kisebb pihenők után, huzamosabb időre Gyöngyöspatán álltunk meg, mint később kiderült, pont Bartha Gabiék háza előtt! :) Itt Gabi motort cserélt, és egy szép kék Schwalbeval folytatta az út további részét!:)
A végállomás a Tesco parkoló volt Gyöngyösön, itt még kicsit beszélgettünk, majd mindenki lassan elindult haza!

Nagyon jó kis túra volt, nagyon tetszett, szép helyeken voltunk, jó volt a társaság, fegyelmezetten motoroztunk, mindenkinek köszönöm a részvételt!
Jövőre biztos hogy megismételjük ezt a túrát! :)
Összesen 15 fő volt jelen az eseményen!

Az útvonal:
Gyöngyöspata
GYÖNGYÖS

Nagyobb térképre váltás

És a végére még egy kép: :)

Az összes kép itt tekinthető meg: Hollókői túra

Ha kíváncsi vagy a társaságunkra, látogass el a fórumra!