Események, Rendezvények:

Pest

Uticél mi? Tokaj! Tokaj-Hétszőlő

Csodálatosan sikerült a "Tokaji Kapaszkodó" túránk. Elég sokan jöttek el (bár sokan hiányoztak), és aki kitartott végig, attól meg sem kérdeztem, hogy jól érezte-e magát, mert egyértelmű volt, hogy IGEN!

A gyülekező előtt jól felmálházva kinéztem a Venti parkolóba, de nem találtam ott a balmazújvárosiakat. Ez eléggé elszomorított, mert legalább 8 motorosra számítottam innen. Nem baj, majd meglátják, hogy nagy hiba volt nem eljönni. Elindulva a gyülekezőre találkoztam Kanda Tomival, aki még a biztosítékot patkolta, mert a lábtartó felhajtását visszajelző lámpa kivágta. Talán.

A buszmegállóba érve nemláttam senkit, pedig már jól késésben voltam. A fiúk jól becsaptak, és bementek a szemben levő benzinkúthoz. Már akkor nagyban ment a szerelés. Szerteszétfúrt karbi pucolása 2. alkalommal aznap. A motorban 30 kilóméter volt... :)) Úszott a motor a benziben, ömlött valahonnan, de nem láttuk honnan. Szépen itatgatták felfelé a srácok homokkal. Karbi vissza, körbetolás a kúton, és semmi. Karbi újra le, újra vissza. Ekkor derült ki, hogy a srác hajtómű olajat rakott bele véletlenül. Semmi gond mondta, öntött utána még 2T-t is... úgy ahogy kell, 20-as keverék, plusz még egy kis löttyintés. Jó ennyi elég. Nem is kell mondanom, volt füstje, mikor beindult. Gyerünk komposbá' lökjön még egy kévét a tűzbe!

Megérkezett Ostváth Gabi Hajdúhadházról, és Bill Bácsi Debrecenből rekord 45 perc alatt. Legnagyobb örömömre a barátnőm Móni, és a tesója Attila rávették az anyukájukat, hogy eljöhessenek velünk kocsival. Így nem kellett cipelni a cuccot, és volt aki videózzon is. ÉÉÉS! Indulás!

Az első kanyar után megállás, a kis karbipucolás vagy gyertyacsere után megbeszéltük, hogy többet nem tudunk várni, ha megáll, megyünk tovább. Aztán semmi gond nélkül megérkeztünk a kompig. Ekkor elvált tőlünk Tomi, mert dolga akadt otthon, és visszafordult. High way to Hell

A szoros "komponálás", rövid pihenő és csoportkép után meg sem álltunk az erőműig. Nagyon élveztük a kanyargós elhagyott utat. A tiszánál elég sokan voltak, horgászok, kirándulók, hisz nagyon jó idő volt a fürdőzésre. Sokat beszélgettünk, pihengettünk. Mentek ám a furábbnál furább történetek. Úgy gondoltam gurulok egy kicsit, mert már nagyon hiányzott. Tizedik rúgás után szégyenszemre tolhattam befelé, persze mindet vette a videó. A többiek sem voltak rest, azt hitték, hogy már nagyon menni kellene, így elindultunk. Megálltunk. Gyertyacsere, elindultunk. :)) Irány vissza a komp felé, és Tokaj, éhes a motoros! Tiszalöki Vízi Erőmű

Jéééé! Még az autósok is dudálnak. A többiek meg integetnek, hogy ÁÁÁCCSI! Hát Dreamer régióelnökünk és a menyasszonya Marika jöttek utánunk autóval. Hatalmas meglepetés volt, nagyon örültem. Már az útfélen meg kellett beszélnünk mindent. Kirrály!! 2 autó, és 11 motoros volt ekkor. És jött a legszebb táj, szemben a tokaji kúppal! Semmi szerelés, csak a gurulás ezerrel, rengeteg kanyarral.

Tokaj, főtér, parkoló, kaja, rengeteg moci, éppen a hegyalja fesztivál vége, hatalmas buli. Telefon, megyünk Bodrogkeresztúrra, a Magyar Motoros Múzeumba. Már várnak bennünket.

A Keresztúr táblánál Szögyéni Laci már várt bennünket egy csodás SR2-vel, és csatlakozott hozzánk. A mózeumban találkozhattunk sok eredeti állapotú Bervával, Csepellel, Pancsival, de volt Danuvia, Dongó, Panni, Tünde is. Mind-mind tökéletes állapotban. Sőt! Volt mit beszélni a krómozásról és a polírról is. Engem ámulatba ejetett a gyöngyszem, az ikerdugattyús motor metszete is! Ügyes. Elsőre beindult a Pancsi is és a Simson 425 Sport. Az ám a kellemes hang halljátok? Puff-puff! Riiiitttiii riii píííííííííí! Hé mi ez? Megérkezett még pár hajdúnánási füstfelhő mögött a Top Gas Full Karbi és Recsegő Tuning Simson.

A Magyar Motorok Múzeumának létrehozása a Zahuczky család nevéhez fűződik. "A gyűjtemény állagának megőrzésén, a hiányzó típusok beszerzésén, restaurálásán túl hagyományteremtő szándékkal minden évben megrendezésre aerül a Magyar Motorok Randevúja." Erre kaptunk mi is egy kedves meghívást. Bármikor szivesen fogadnak bennünket a hátsó kertben, ahol megszállhatunk a sátrainkban.

Kedves Zahuczky család, és Szögyéni Laci!

Köszönjük szépen a vendéglátást, örülök, hogy találkozhattunk. A Tiszaparton beszélgettünk jókat.

Elbúcsúztunk Dreamer barátunktól és Marikától, mert dolguk volt még. Örülök, hogy ott voltatok! Hééé! Várjatok fiúk! Megyek má'! Csak nem indul a Road Captin Simson! Na. Aztaaa! Micsoda hosszú sor vár már, hogy mehessenek. 14 motoros. Gondolom a múzeum tulajai is megkívánták a finom fagyit, mert elkísértek bennünket Tokajig (igaz más úton) a Simson 425 Sporttal. A hangulat mámorában ekkor hangzott el a mi berkeinkben nagyon elítélt kijelentés, hogy "se csajok, se pia, akkor mi elmentünk". Köszönés nélkül. Rossz fényt vetve ránk fegyelmezetlen stílusban. Na nem is látták az úszógumis faszit pattogni a motorcsónak hullámjaiban! Hehe! :) Meg nem is okultak Szilágyi Feri horgásztanításaiból. Ezek voltak a legszebb pillanatok. Kellemes beszélgetős percek a parton ücsörögve.

Fél hatkor nyeregbe pattanva meg sem álltunk a kellemes élményekkel tele a reggeli találkozó helyére. Téma: legközelebb, minél hamarabb, minél többen, minél jobban.

Úgy leszen!

Alig láttam a végét a sornak... :)

Videjó is készült ám! Ide kattintva azonnal megnézheted, jobb gombra lementheted.