Pest |
|
Türelem, a Fórum témák töltődnek... |
|
|
|
Fórum A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
- A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
- A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
- Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
- A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
- Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
- Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
- A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
- Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
|
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
22585 - 22556 | 22555 - 22526 | 22525 - 22496 | 22495 - 22459 | 22458 - 22429 | 22428 - 22399 | 22398 - 22369
|
22490: | |
Sebestyén Dávid --Trioda- (-007-)- |
2006-06-30 12:51:16 |
|
|
Ha jól tudom az oldalon nincs S50 robbantott ábra. Viszont az S50 belseje megegyezik a turbós Simson blokk belsejéval. Ilyen ábrát itt találsz.
Viszont nekem is lenne egy kérdésem. A nyaktábla alapján Neked S50B-2 típusú géped va ugye? Az lenne a kérdésem, hogy megszakítós vagy megszakító nélküli a gyújtása?
|
|
|
|
|
22484: | |
|
Horváth Miklós -MIKI- |
2006-06-30 08:31:35 |
|
|
Ezt a hibát rengeteg dolog okozhatja. Egyik ilyen, ha 16n3-as karburátorod van, hogy kiesik a zárócsavar az üresjárati fúvóka előtt. Vedd le az úszóházat, és ellenőrizd. A 16-os alkatrészről van szó.
Kérlek a nevedet javítsad ki ahogyan azt használod, nagybetűsre. Ha más írná így a nevedet, biztosan megbántana vele. Tehát ne bántsad magadat, és minket sem, mert a fórumunkat szeretnénk szinvonalasnak megőrizni. A módosítást idekattintva elvégezheted.
MIKI
|
|
|
|
|
22479: | |
Varga György -gylab- |
2006-06-29 21:59:58 |
|
|
Fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva, fojtva.
Tessék leírni húszszor, húsz különböző mondatban!
|
|
|
|
|
22471: | |
Teleki Zsolt |
2006-06-29 19:55:43 |
|
|
Ha azt mondom, súber, és súbertű, akkor érthetőbb?
Amikor lecsavarod a porlasztó azon kupakját, amiből a gázhuzal jön elő, akkor ezen huzal végén találsz egy pici, dugattyúszerű, hengeres, egyik oldalán hornyolt kis vackot, aminek a végéből egy kúpos rézpálcika áll lefelé (olyan, mint egy karcsú répa :) :) ).
Na ezt a kis dugeszt leszeded a bowden végéről, a tűcskét a tárcsa levétele után rugó ellenében kiszeded - felfelé - (szét ne ugorjon, mert akkor keresheted, a kis rugócskát, szóval, finoman).
Ezután a lecsupaszított súberkát ésszel egy satuba fogod, majd tolómérővel (súblerrel :) ) kiméred a szigorúan 6 mm-t. Esetleg meg is jelölheted. 6 milcsinél többet ne faragj, mert semmi értelme.
Ha befogtad a súbert/fojtószelepet/tolattyút, akkor vasfűrésszel, lehetőleg derékszögben levágod a tetejét (nem pedig az alját, aminek nyesett az alakja!).
A sorjákat esetleg eltünteted, tehát kicsit meg is csiszolod.
A maradék fémszemcséket lefújod, a tolattyúcskát áttörölgeted, majd némi műszerolaj (egyébként szerintem teljesen felesleges) rákenésével visszateszed a hengerébe (előtte tedd vissza a részterheléstűt - súbertűt - és akaszd vissza a bowdent), és száguldhatsz!
Felhívom figyelmed, hogy a tű teteje ezen beavatkozás után túlnyúlik a fojtószelep felső élénél. Amennyiben a fojtószelep fedelében nincs meg az - egyébként 16N3-nál szinte felesleges - állítócsavar, úgy nem garantált, hogy a tűnek lesz helye a fedélbe érkezéskor (?).
Ha túl szájbarágós volt, akkor elnézést, nem kompromittáció szándékával történt, hanem a maximális jóindulatéval, hogy semmit se szúrj el.
|
|
|
|
|
22468: | |
Pogácsás Gábor -Pogi- |
2006-06-29 16:49:12 |
|
|
Cső!
A gépem tünetei a következők:
Néha nehezen pörög fel, és ilyenkor nagyon füstöl. Hidegen nehezen indul, szivatóvel is sok, legalább 3-4 rugás kellett neki reggel, melegen első rugásra indul. A gyertyát most sajnos elfelejtettem megnézni, hogy milyen.
Az én tippem a kuplung felőli főtengelyszimmering.
DE alig 2 hónapja raktam össze. ÚJ taiwani főtengely. VITON szimering. És jól raktam be a szimeringet.
Vajon jó a tippem? Mi lehet még esetleg? (ha nem az a baj, nem akarom kivenni a 900 Ft körüli szimeringet.)
Tudom nem szokás, de lehetne, hogy elküldjétek e-mailben tippeket, ugyanis itthon csak becsöngetős netem. És így egyrész egy komplett blokkfelújítás kijön a kapcsolódási időből, meg elég hosszú idő mire betöltődik az oldal.
Előre is köszönöm!
|
|
|
|
|
22461: | |
Sebestyén Dávid --Trioda- (-007-)- |
2006-06-29 15:16:41 |
|
|
Ezzel én nem értek egyet. A szocimotorok ilyen szempontból elég igénytelenek. Hacsak azt nézed, hogy régen a 2T olaj mi mindent jelentett, és mégsem volt gond a géppekkel. Igaz ez a váltóra is. Olyan nagy igénybevételnek nincsenek kitéve az alkatrészek. Tulajdonképpen a lényeg itt az, hogy az alkatrészek ne szárazon egyék egymást és a szennyeződéseket összeszedje valami. Erre tökéletes a legolcsóbb olaj is. Az viszont biztos, hogy hamarabb kell cserélni, mint egy márkásabb olajat.
Hycomol is volt a váltómban, attól - a többség tapasztalataival ellentétben - nekem nagyon "ragadt" a kuplung hidegen. Most magam ellen beszélek, mert Sprintet használok, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy a MOL termékei annyival jobb minőségűek, mint amennyivel drágábbak.
Lényeg, hogy mindenki azt tesz a gépébe, amit jónak lát és a tárcája megenged.
|
|
|
|
22585 - 22556 | 22555 - 22526 | 22525 - 22496 | 22495 - 22459 | 22458 - 22429 | 22428 - 22399 | 22398 - 22369 |