Pest |
|
Türelem, a Fórum témák töltődnek... |
|
|
|
Fórum A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
- A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
- A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
- Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
- A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
- Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
- Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
- A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
- Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
|
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
22615 - 22586 | 22585 - 22556 | 22555 - 22526 | 22525 - 22488 | 22487 - 22458 | 22457 - 22428 | 22427 - 22398
|
22516: | |
Teleki Zsolt |
2006-07-01 19:44:35 |
|
|
A benzinszintnél már akár plusz-mínusz 1 mm is számíthat (de esetleg még ideális keverésen belül).
A tolattyút akkor nem kell vágni. Érdekes, korábban azt írtad, 16N3-12-es porli!? Vagy tán már levágták a tetejét.
Milyen gép is ez Roller, vagy 51-es?
Lehet, hogy még a negyvenre fojtottnak megfelelő a kiömlő csatorna vezérlési tartománya. Azt viszont nem fogom megmondani, hogyan kell megcsinálni, mert a sajátomnál mikor bedugtam a reszelőt a kiömlőbe, vért izzadtam, hogy esetleg most teszem tönkre a gyári, teljesen jó hengeremet. Persze nem lett baja, de ez már nagyon kényes munka, akik csak fényképről ismerik a szerszámokat, azoknak semmiképp nem ajánlom, kell hozzá tapasztalat, bátorság és önbizalom.
Na meg, némi gépész/lakatos/fémmunkás véna.
|
|
|
|
|
22514: | |
Császár Martin -Ice- |
2006-07-01 19:40:45 |
|
|
Kiszellőztettem, megint kifújtam az egész gyújtást hajszárítóval, de még mindig semmi. Azt vettem észre, hogy amikor kiadja a psz hangot, akkor ott, ahol a kipufcső és a dob találkozik, mintha egy kis robbanás lenne, mintha valami kis lángnyelv jönne ki a hengerből. A kipuf végén pedig füstöl egy nagyot. Azért látom a cső és a dob között a lángot, mert nem teljesen van ott összeillesztve, egy kis lyuk van ott. Ezt csak azért írtam, nehogy valaki ebbe kössön bele. :)
|
|
|
|
|
22490: | |
Sebestyén Dávid --Trioda- (-007-)- |
2006-06-30 12:51:16 |
|
|
Ha jól tudom az oldalon nincs S50 robbantott ábra. Viszont az S50 belseje megegyezik a turbós Simson blokk belsejéval. Ilyen ábrát itt találsz.
Viszont nekem is lenne egy kérdésem. A nyaktábla alapján Neked S50B-2 típusú géped va ugye? Az lenne a kérdésem, hogy megszakítós vagy megszakító nélküli a gyújtása?
|
|
|
|
22615 - 22586 | 22585 - 22556 | 22555 - 22526 | 22525 - 22488 | 22487 - 22458 | 22457 - 22428 | 22427 - 22398 |