Üdvözlünk a Simson Klub Magyarország Fórumában!

Pest

Türelem, a Fórum témák töltődnek...

Lezárt topikok:

Ajka

Budapest

Debrecen

Eger

Kaposvár

Kecskemét

Keszthely

Makó

Mezőkövesd

Miskolc

Mosonmagyaróvár

Nyíregyháza

Szekszárd

Szombathely

Fórum

A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.

    A fórum szabályzata:
  • A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
  • A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
  • Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
  • A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
  • Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
  • Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
  • A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
  • Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.

Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.


Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!

182656 - 182627 | 182626 - 182597 | 182596 - 182567 | 182566 - 182537

182656: Sallay György -skac- 2019-04-25 23:04:18

Mint a pattintott kő szerszámok.
előzmény: (182655) Fehér Ferenc

182655: Fehér Ferenc 2019-04-25 22:45:34

Kalapálós csavarhúzómat sikeresen eltörtem. Nem kis csavar volt. A törésen látszik, hogy elég kemény anyagból készült.

182654: Fehér Ferenc 2019-04-25 22:43:47

Nekem is van órás mikróm, elküldöm neki felújításra.
előzmény: (182653) Sallay György

182653: Sallay György -skac- 2019-04-25 21:54:07

Láttam már tőle pár videót, hiányolom viszont az oldalcsípő fogóval levágott villámhárítójú svájcisapka restaurálását. Tényleg sziszi-fuszi, a faszi.
előzmény: (182652) Kiss Gergő

182652: Kiss Gergő 2019-04-25 11:46:57

182651: Polánszki Pál -Palkó- 2019-04-25 05:51:13

Akkor rosszul fogalmaztam az előző hozzászólásomban, két alkalommal mentem 7-8 ezres fordulaton, majdnem teljes gázon. Engedjük el szerintem is.
előzmény: (182650) Reiter Tamás

182650: Reiter Tamás -Reiti- 2019-04-24 23:42:11

Akkor egy kicsit össze vissza beszélsz...

"52-53 km/órával mentem vele a leggyorsabban két alkalommal, de akkor már kegyetlenül pörgött, majdnem teljes gáznál. A fordulatszám véleményem szerint már valahol 8000 fölött lehetett. "

Kezdem kicsit hülyén érezni magam amiatt hogy szóba álltam veled.
Remélem nincs harag, de ezt engedjük el! ;)
előzmény: (182649) Polánszki Pál

182649: Polánszki Pál -Palkó- 2019-04-24 22:09:13

A kuplungnak semmi baja egy éve volt átnézve, azóta kb 1000 km-t mentem vele. Ott fog ahol kell, kiemel rendesen, nem csúszik, nincs vele gond. 7-8 ezres fordulaton nem szoktam hajtani, csak 2 alkalom volt amikor majdnem teljes gázzal mentem. Földutakon közepes fordulatszám tartományban vagy kicsit fölötte használom, a 96 kilóm alatt így is frankón megy, nem kell nyelezni. Ezért raktam rá 60-as hengert, hogy kisebb fordulaton is nyomatékosabb legyen, ami érezhető is.
előzmény: (182648) Reiter Tamás

182648: Reiter Tamás -Reiti- 2019-04-24 21:11:56

Ha a kuplunkot renbe teszed, menni is fog.
Ha ilyen 7-8 ezres fordulaton karistolsz, a gyári lendkerék megsértődik. Reped a szegecseknél ahol nemigen van anyag.
előzmény: (182647) Polánszki Pál

182647: Polánszki Pál -Palkó- 2019-04-24 16:08:02

Köszönöm a választ!
Akkor marad így, a szekunder áttétel is marad a gyári azt sem akarom megváltoztatni(a kilométeróra azért mérjen pontosan).Meg amúgy is csak hobbi motorozásra használom, dimbes-dombos földutakon ott meg amúgy sem lehet száguldozni.
előzmény: (182646) Sallay György

182646: Sallay György -skac- 2019-04-24 07:09:02

A gyári áttételnél (20/65) nagyobb nincs, csak kisebb (pl 21/62) így hiába nézed.
előzmény: (182645) Polánszki Pál

182645: Polánszki Pál -Palkó- 2019-04-24 06:08:10

Köszönöm a választ, megnézem a primer áttételt lehet hogy az van módosítva.
előzmény: (182644) Reiter Tamás

182644: Reiter Tamás -Reiti- 2019-04-24 00:26:11

Ha a 11,4 kb 12 nálad akkor jó.
A nyócezres fordulathoz kb. 74km/h tartozik. ;)
előzmény: (182640) Polánszki Pál

182643: Fehér Ferenc 2019-04-23 22:37:45

Mindössze 10800ft volt az átírás.
előzmény: (182622)

182642: Fehér Ferenc 2019-04-23 22:37:14

Biztos javul, de nem éri meg.
előzmény: (182641) Diófási Botond

182641: Diófási Botond -Boti- 2019-04-23 22:10:55

Szerintetek megéri egy eredeti tökéletes simson endurot 50ccm ről 70ccm re tuningolni?
Javulni fog a teljesítmény?

182640: Polánszki Pál -Palkó- 2019-04-23 16:57:46

Na most akkor az a kb 12 főtengely fordulat jó vagy nem jó? Mert ha jó akkor így eszi meg a fene, 4 gangosra cserélni sincs semmi értelme.
előzmény: (182639) Reiter Tamás

182639: Reiter Tamás -Reiti- 2019-04-22 22:16:57

Kínai matek.
Ha azt nézzük hogy egy prosztó gyári ötvenes megy 65+-pátat akkor... jó.
Bővebben: nem jó. ;)
előzmény: (182635) Polánszki Pál

182638: Polánszki Pál -Palkó- 2019-04-22 13:22:57

Köszönöm a tippet, de a kuplung csúszást kizárom. Annak egyértelmű jelei lennének például emelkedőn fölfelé menet vagy erős szembe szél esetén. Ilyen helyzetekben mondhatni tökéletesen megy a járgány. De még egyszer köszönöm a tippet.
előzmény: (182637) Sallay György

182637: Sallay György -skac- 2019-04-22 09:56:35

Szerintem csúszik a kuplungod.
előzmény: (182635) Polánszki Pál

182636: Bangha János -janek1001- 2019-04-21 20:40:01

Üdvözletem. Megszeretném kérdezni hogy az összes 16n1-11 es karburátornak a légszűrőház felöli csonk alsó részénél van bevágás?

182635: Polánszki Pál -Palkó- 2019-04-21 20:03:43

Hát ez nekem egy kicsit kínai, de ha jól veszem ki akkor az enyém így jó?
előzmény: (182634) Reiter Tamás

182634: Reiter Tamás -Reiti- 2019-04-21 19:41:22

13,96 jött ki nekem a 4-es harmadikával(36/19=1,895)
11,38 a 3-as harmadikával(34/22=1,545) ami = a 4-es negyedikével.
Feltételezve hogy a primered 50-es(65/20=3,25)
szekunder 34/15=2,267
előzmény: (182633) Polánszki Pál

182633: Polánszki Pál -Palkó- 2019-04-21 16:10:41

12-őt fordul a főtengely, a henger 7500-ra hangolt 60/4-es.
előzmény: (182632) Reiter Tamás

182632: Reiter Tamás -Reiti- 2019-04-21 15:36:03

Tekersz egyet a keréken és megszámolod hányat fordul a főtengely...
Meglepő dolog ha 8k fölé forog az ami 5,5-re van hangolva.
előzmény: (182629) Polánszki Pál

182631: Polánszki Pál -Palkó- 2019-04-20 22:18:03

52-53 km/órával mentem vele a leggyorsabban két alkalommal, de akkor már kegyetlenül pörgött, majdnem teljes gáznál. A fordulatszám véleményem szerint már valahol 8000 fölött lehetett. Nem hinném hogy ez így túl jó lenne.
előzmény: (182630) Elek Péter

182630: Elek Péter 2019-04-20 22:00:53

Most akkor megy 60-at vagy sem? Ez nem derül ki a hozzászólásodból.
előzmény: (182629) Polánszki Pál

182629: Polánszki Pál -Palkó- 2019-04-20 09:46:12

Üdv Klubtagok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 3 sebességes S51-es Simsonom, és az a problémám vele hogy harmadikban 40 km/óránál már úgy pörög hogy simán fel tudnék még egyet váltani. Létezhet olyan hogy az előző gazdája egy 4 sebességes simson 3. fokozatát szerelte bele?
Nem vagyok nagy simson szakértő, de gondolom hogy kb 60km/órával azért mennie kéne harmadikban. Egyébként elöl 15-ös, hátul 34-es lánckerék van, úgyhogy az áttétel az jó.

182628: Korzaar Péter 2019-04-17 06:45:53

..nnna, nagy sokára a szinterezés is elkészült, és kezd összeállni a gép :)

182627: Zsengellér Gábor -Neo :)- 2019-04-15 17:24:57

Pedig OTT van !!!
előzmény: (182626) Polánszki Pál

182656 - 182627 | 182626 - 182597 | 182596 - 182567 | 182566 - 182537