Pest |
|
Türelem, a Fórum témák töltődnek... |
|
|
|
Fórum A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
- A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
- A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
- Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
- A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
- Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
- Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
- A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
- Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
|
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
182382 - 182353 | 182352 - 182323 | 182322 - 182293 | 182292 - 182247 | 182246 - 182217 | 182216 - 182187 | 182186 - 182157
|
182290: | |
Lippai Kristóf |
2018-11-05 17:45:28 |
|
|
Üdv!
Bocsánat, hogy eltérek az előző témától, vissza az enyémhez.
Még mindig nem indul a motor. Akárhogyan van beállítva a gyújtás és a karburátor. Néha pöffen párat, szinte majdnem beindul, de mégsem. Főtengely szimmeringet, mint írtam, cseréltem. Egyéb ötletek? Valaki azt írta, nem tudom, hogy itt írta-e az illető, hogy lendkereket cseréljek vagy delejezzek. Ez is lehet hibaforrás? Benzint kap a motor, és be is röffen párat, ezek szerint szikra is van. Kompresszióval nincs gond, mert pár hónapja beindult ezzel a hengerrel. Kérem, segítsetek!
|
|
|
|
|
182281: | |
|
Horváth Miklós -MIKI- |
2018-11-04 22:54:12 |
|
|
Szóval tényleg elegánsnak tűnik dolog, hogy csak egy kapcsolás, és már más is a fordulat, de sok benne a kérdőjel. 700-800W-os motorból lenne tekercselve, akkor az elvileg még éppen elég lehetne, mert gyári motorja olyan 400W körül van. De gondolom át kellene variálnom az ékszíjtárcsákat is, mert nekem az kellene, hogy legyen a gépen a jelenleginél lassabb fordulat, a nagyobb fúrókhoz. Gondolom a Dahlander meg tudna 2800-at és 1440-et. A mostani 1440-es, tehát ott lennék ahol volta, csak nem kellene ékszíjat átrakni a nagyobb fordulatért, ami szintén kell a vékony fúrókhoz.
Már gondolkodtam az ékszíjvariátoron is, de az meg nagy helyet foglalna a gép tetején.
|
|
|
|
182382 - 182353 | 182352 - 182323 | 182322 - 182293 | 182292 - 182247 | 182246 - 182217 | 182216 - 182187 | 182186 - 182157 |