Pest |
|
Türelem, a Fórum témák töltődnek... |
|
|
|
Fórum A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
- A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
- A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
- Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
- A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
- Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
- Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
- A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
- Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
|
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
34783 - 34754 | 34753 - 34700 | 34699 - 34670 | 34669 - 34640 | 34639 - 34610
|
34744: | |
Farkas Balázs |
2014-09-19 15:19:34 |
|
|
Üdv mindenkinek!
Egy olyan problámával fordulnék hozzátok, hogy átalakítottam a Simson S51 B-m 6V-ról 12V-ra, illetve csak a töltést, a gyújtás maradt a régi. Kicsetréltem a töltőtekercset 12V-ra, 12V-os akksit tettem bele, kicseréltem a 4db villogó izzóját, a hátsó lámpa izzóit és a helyzetjelző izzót. Elba rendszerű, 4 kivezetéses feszültségszabályozót tettem bele, amiben benne van a relé is. Minden működik szépen, működik az index, van töltés, egy probléma van, hogy nincs hátsó világítás.
Valaki tudna mondani erre valamit?
|
|
|
|
|
34723: | |
Molnár Zoltán -#566- |
2013-03-26 10:09:23 |
|
|
Egyébbként igazad van, a körülményektől fügően ténylegesen túl lehet keményíteni az elejét .
Az én belsőrugós megoldásomat az szülte, hogy sorra olvastam, az embereknek összekoppan az eleje.
Persze, nyilván, ez pilótasúly, teleszkóp állapot, és hazsnálati cél függvénye erősen.
Pályára egy 60 kilós embernek nyilván nem kell belső rugó, neki sokkal inkbb valami rendes csillapítás kell.
Viszont van az e felhasználási terület, amkor felkoppantják a telót, ez a belsőrugós hülyeség arra megoldás.
|
|
|
|
|
34716: | |
Palotai Gergely |
2013-03-22 19:31:37 |
|
|
Ez a megoldás eléggé nem jó.
Ha jól látom egy vékony lemez maga a fékpedál is, de ez még hagyján, a bovdentartót csak 1 csavar fogja? Nem túl biztonságos.
Illetve nem tudom milyen magas vagy, de ilyen hátul lesz a lábtartó akkor 5 perc alatt görcsbe fog állni a lábad. Valahova a lengővilla tengely vonalába kéne a lábtartó, vagy attól kicsit hátrébb.
Ha kupázni akarsz, akkor szerintem látogass át a Simsonosok.hu-ra itt találod a kanyarvádászok apraja nagyját.
|
|
|
|
|
34710: | |
Ragacs Róbert -Konrad- |
2012-09-19 17:21:49 |
|
|
Idén sem marad el a már-már megszokottá vált kétórás közös motorozás!
Helyszín Kakucsring!
Időpont: OKtóber 7. ez mostmár tuti!
Az időterv a következő:
9-9:45-ig szabadedzés
10-kor átfutásos, betolós rajt
12-kor leintés
Kategóriák: széria és speciál
A motorok nagyjából feleljenek meg a simson kupa szabályainak,de nem ragaszkodunk foggal körömmel hozzá szóval mindent meg lehet beszélni!
A motorokból feldőlés esetén sem folyhat semmiylen folyadék, az olajleeresztő csavart kicsavarodás ellen drótozással le kell biztosítani.
A fék-kuplungkar végéről a "gombóc" nem hiányozhat, a kormányvég, és lábtartóvég nem lehet üres cső, lábtartógumi, vagy műanyag(alu-gumi) végdugó kötelező.
Más motorrral "egyéb" kategóriában lehet indulni.
Ruházat:
Bukó
Kesztyű
Motoros csizma vagy bakancs(lécci ne sportcipőben...)
Zárt ruházat
Erősen ajánlott valamilyen bőrruha, ennek hiányában térd-könyökvédő, protektoring használata ajánlott
(bőröket akár már 15-ért lehet venni használtan, megéri hidd el)
Minden csapat köteles magának körszámoló embert hozni (meg tollat:)
-Viselkedés a pályán
Tilos a pálya aszfaltcsíkján BÁRMIYLEN OKBÓL megállni!
Esés vagy műszaki hiba esetén minél hamarabb hagyd el a pályát,ne ott szerelgess!
Ha még is megteszed 1 kör büntetésre számíthatsz.
Ugyan ez érvényes a pályán kívüli bukótérre!
Bukótérnek számít a pályán a kanyarok külső ívét követő 10 méteres sáv.
Magyarán, ha valamiért meg kell állnod, mihamarabb kortódj el a veszélyzónából, mert az ott tartózkodásod veszélyeztet téged, és a többieket is.
Tilos a pályán visszafelé haladni!
Ebben a tekintetben mindegy, hogy 1 métert vagy 1 kört mész visszafelé,mindkettő tilos!
Tilos a pályán keresztülmenni, kanyarokat levágni, döglött motort a pályán keresztül tolni.
(ha csak nem belülre estél, vagy műszaki hiba okán ott álltál meg(helyesen)
Ilyenkor, ha mindenképpen muszáj keresztül menned a lehető legkevesebbszer keresztezd a pálya nyomvonalát.
Eső esetén halasztjuk az eseményt!
|
|
|
|
34783 - 34754 | 34753 - 34700 | 34699 - 34670 | 34669 - 34640 | 34639 - 34610 |