Pest |
|
Türelem, a Fórum témák töltődnek... |
|
|
|
Fórum A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
- A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
- A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
- Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
- A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
- Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
- Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
- A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
- Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
|
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
3701 - 3648 | 3647 - 3618 | 3617 - 3588 | 3587 - 3558
|
3678: | |
Szabó Tamás -INDY az iparos- |
2006-02-05 23:05:34 |
|
|
Petya, a HD az egy státusszimbólum, az egy életforma, az egy nimbusz. Azzal is lehet motorozni, de nem elsősorban arra való. Szerelésre és magamutogatásra annál inkább. Annak ellenére nekem tetszik, és a hangjánál talán csak a Junaké szebb, de azért mégsem kellene. Nekem - kiskoromtól fogva - a chopper jött be, mégis a japán utánzatai közül (Honda Shadow, Kawasaki, Yamaha) választanék szívem szerint. De csak hosszúlöketű, léghűtéses és 2 hengerest.
|
|
|
|
|
3677: | |
Vadász Péter -Petya- |
2006-02-05 23:05:34 |
|
|
Sajnos nekem a HD életérzés semmit nem jelent, legalábbis pozitívat biztosan nem! Nekem egy olyan motor kell, ami megbízható, baromi gyors, kevest fogyaszt, sosincs vele gond, és olcsó. Na, ilyen nincs! :) Ezért kénytelen vagyok vmelyikből engedni, de a HD ezen kritériumaim nagyon kevesének felel meg. Ha vki 3 millát képes adni ezért az "életérzésért", akkor minden tiszteletem az övé. Nem tudok jó véleménnyel lenni róla, mert azt látom, hogy a csóka megveszi a HD-ját, felteszi egy trélerre és úgy jár találkozókra. Nekem ez nem tetszik. Az SV650, na az igen! :)
|
|
|
|
|
3674: | |
Zimmer Mátyás |
2006-02-05 23:05:34 |
|
|
Szia Peti!
No, kicsit had száljak a HD védelmébe. Azt tényként lehet kezelni, hogy körülbelül 10 év késéssel ültetik át a motorvilág legújjabb fejlesztéseit a HD-okba, ennek talán előnye az, hogy csak a jól bevált, kiforott technika kerül a gépekbe, így aztán talán gond sincs vele annyi. De nem is ez a lényeg amit mondani akarok. Hanem, hogy szerintem a HD-okat nem technikai oldalról kell megközelíteni. Nézzük csak meg: a HD sosem állított, ogy ő korszerű motort kínál. Egy Harleytől a 80-100 km/h az elvárt teljesítmény, arra ezek a szerkezetek elégségesek. A másik, hogy a HD vásárlók elsősorban a márkát és a feelinget veszik meg. Gondoljuk csak át: Szinte minden távolkeleti gyártó megpróbálta lemásolni a HD choppereket, ám olcsóbban adva azokat sem tudtak jelentős sikeret elérni az amerikai piacon. Nem sikerült lemásolni pl. azt a cslhatatlan Harley hangot ami talán pont a motor egyszerűségéből fakad. Szerintem aki 2 millió fölött vásárol magának motort, ott már nem csak az ár/érték arányt nézi az ember, hanem, hogy mire akarja használi a mocit, és annak mi felel meg a legjobban. Ez a fő szempont a piac ezen szegmensében. És a HD nagyon jól tudja, hogy ez az ő védjegye, a kettőség. Valaki utálja a motorjait, valaki szereti. Aki szereti ezt a feelinget, hogy 80-al kényelmesen eldöcög, és alatta dorombol a "kiscica", az továbbra is HD-t fog venni. Ezektől a motoroktól sosem várt senki technikai újításokat. És a végére: szerintem még mindíg jobb ha egy magamutogató ember HD-t vesz mondjuk 3 misiért, mint mondjuk egy honda goldwinget amit asszem 6-nál kezdődik, vagy ott van a VW Tuareg, avgy ezek a baszott nagy terepjáró utánzatok. Tehát ősszefoglalva: ebben az árkategóriában már mindenki a szerint válogat, hogy melyik motor illik a legjoban a stílusához az embernek, hisz ha valaki mondjuk nem szereti a sportmotorokat, és a BMW túramotorjai sem jönnek be, miért ne vegyen HD-t?
Remélem meg tudtalak győzni arról, hogy a HD nem olyan rossz mint amit elsőre sugároz, és boccs mindenkinek ahosszú hozzászóláésrt!:)
|
|
|
|
|
3656: | |
Bodnár Gábor -GaBo #533- |
2006-02-05 23:05:34 |
|
|
Remélem nem gond, hogy én válaszolok...
Amal karburátort pl. az RZT-től is megrendelheted, de a Google sokat segít a keresésben!
Áttétel alatt a primer- és szekunder-hajtás valamint a váltó áttételét szokjuk érteni. Szakirodalmi jelentése: a hajtó és a hajtott tengely fordulatszámainak aránya (i=n1/n2).
Ja, és legközelebb használd a "Válasz erre" gombot!
|
|
|
|
|
3653: | |
Bodnár Gábor -GaBo #533- |
2006-02-05 23:05:34 |
|
|
Sziasztok!
Voltam a jégmotorsón, megtekintettem...
Az egész kb. két órán át tartott, a beharangozott "...persze a Quad sem marad el..." is telgjesült (volt ugyanis egyetlen, ami érdekes lehetett annak aki még képen sem látott olyat..),a versenyen induló motorosból pedig talán tíz is volt...
A kihangosítás is borzalmas volt, aki nagyon figyelt, elcsíphetett 1-2 értelmes szótagot, de pl. az inulók nevei homályban maradtak...
Az 1000Ft-os belépőért általában többet vár az ember (pl. a nyíregyházi teremcross-szal össze sem lehet hasonlítani, pedig oda 800-ért bejuthatott az ember, és szinte egész napos programot garantált...)
Szóval nem veszített sokat, aki inkább otthol maradt...
|
|
|
|
3701 - 3648 | 3647 - 3618 | 3617 - 3588 | 3587 - 3558 |