A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
Nekem több projekt fut most egyszerre helyem meg nem volt, így döntést kellett hozni. Schwalbet nem mentek semmit nálam így mentek a háztól. Sr meg lesz csinálva második túra motornak a te 60-as hengered kerül rá. 90-es kicsit sokat eszik, mindegy neki ha 50-el vagy 80-al megyek ugyanolyan az étvágya. 60-as feleannyit kér csak 🙂
Az első képeden látható betéttel szoktam javítani a kuplung- és fék konzolban a bovdenfeszítő menetét. Be szoktam ragasztani,majd fűrészlappal felhasítom.
Többi helyre szimpatikusabb a 2. képeden látható betét.
Nálam is időnként tudathasadásos állapotot okoz, mert leírom, ahogy kézzel szoktam, azután aláhúzkodja pirossal. Ilyenkor rákattintok, hogy "jóvan vazze akkó javíccsad" . De bántja a szememet, és fülemet. Viszont a randa piros meg még randább. Persze a piros csak szerkesztés alatt látható, amikor már elküldi az ember, akkor nem.
Na majd megnézem. De engem, mint téged is, van ami nagyon zavar. Ez a kőr..
Mondjuk Nagykőrösnél jogos, de a Sebes-Körösnél nem. Meg Arkhimédésznél sem, "ne zavard köreimet" (tudod ült a padon, rajzolt egy pálcával a porban, erre jöttek a rómaiak.) Azt hiszem utolsó mondatos, nem vicc volt.
Nem.
Mármint semmi mágikus szerepet nem kell tulajdonítani a zöld színnek. A Bölhoff Heli-Coil menetbetéteknek több fajtája létezik. A zöldet használjuk általában minden. De van rózsaszínű is. A rózsaszínű a betét közepe táján tartalmaz egyetlen menetet, amely nem kőr alakú, hanem enyhén lekerekített hatszög alakú gyűrű. Ez rögzíti a behajtott csavart a helyén, mint egy önbiztosító anya. Fényképen nem is nagyon látszik, csak ha erre a részletre van kihegyezve a fénykép. De a beépítési animáción viszonylag jól látható.
Bővebben ezen az oldalon lehet olvasni magyarul a betétekről.
Ha már menet, a Würth-nek is van menetjavító betéte, nekem nem tetszik, olyan mint egy menetes csőszegecs. Fúrni kell neki süllyesztéket is a kalapjának, bonyolult.
Hát nem jobb ez? Ez az etz-m javításánál játszott epizódszerepet. Csak tudnám, mi az a zöld bevonat, csak nem valami menetrögzítő, kemikália..
Vékony lemezhez való. Amennyiben behegesztett anya menete adta meg magát, oda nem jó. Viszont jó megoldás, kíváncsi lennék műanyaglemezbe való behajtásnál, nem forog-e meg.
Schwalbe légszűrőházba jó lehet. A blokk mögötti két csavar adta meg magát.
https://www.youtube.com/watch?v=Qy-cvJaeQqI
140039:
Sallay György -skac-
2019-03-31 20:31:20
Jó kis villámtalálkozó volt Mátészalkán, hiába, már csak ilyen helyeken jövünk össze, azután mi tovább haladtunk, a fehérgyarmati piacra.
Ma meg csaptam, egy Léta-Nyíacsád-Nyíradony kört. Kicsit megpihentem a Kék Kálló völgyében.