Üdvözlünk a Simson Klub Magyarország Fórumában!

Pest

Türelem, a Fórum témák töltődnek...

Lezárt topikok:

Ajka

Budapest

Debrecen

Eger

Kaposvár

Kecskemét

Keszthely

Makó

Mezőkövesd

Miskolc

Mosonmagyaróvár

Nyíregyháza

Szekszárd

Szombathely

Fórum

A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.

    A fórum szabályzata:
  • A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
  • A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
  • Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
  • A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
  • Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
  • Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
  • A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
  • Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.

Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.


Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!

255 - 226 | 225 - 196 | 195 - 150 | 149 - 120 | 119 - 90 | 89 - 60

195: Jenei András -rxdns- 2006-02-05 23:05:40

Az se mindegy, hogy az S51-E4-et (endurót) most egy S51N-H-val (lefojtott bilikék Nes szimó) hasonlítjuk össze, vagy egy S51B 2-4-el (4 gangos tirisztoros majdnemfullextrás gép)... Ami egy E fő jellemzői:
- Hátsó telónál horpasztott kipufogó
- Kipuffnál horpasztott dekli
- más fékpedál
- jobb oldalt szélesebb lábtartó
- vázmerevítés
- hátul MZ kinézetű állítható teleszkópok, de valójában MZ-énél rövidebbek kicsit!
- 4 sebességes váltó
- tirsztoros gyújtás
- gyárilag bütykös gumik.....
- készültek akksi, index nélkül is, de van amelyik gyárilag akksis, indexe, gyujtáskapcsolós.
- mithagytamki?
előzmény: (193) Drotár Gergő

194: Kolb Tamás -custom- 2006-02-05 23:05:40

Hát sáros. Meg másmilyen! :)
előzmény: (193) Drotár Gergő

193: Drotár Gergő -Drót- 2006-02-05 23:05:40

Császtok!
Irjátok má le légyszi az enduró osszes eltérését
a többitől!

192: Molnár Gábor 2006-02-05 23:05:40

Jólvan megnézem hol vannak...
előzmény: (191) Szombati Tamás{zombi}

191: Szombati Tamás{zombi} 2006-02-05 23:05:40

A videókat meg más képeket esetleg megkeresed?
Jó ez a moci, tetszik
előzmény: (189) Molnár Gábor

190: Szombati Tamás{zombi} 2006-02-05 23:05:40

köci!
190
előzmény: (189) Molnár Gábor

189: Molnár Gábor 2006-02-05 23:05:40

Igen van meg van még akciós is meg videók is, megkeresem ha érdekel. Az oldalt törölték míg nem voltam itthon és nem volt backup :(

MolnárG
előzmény: (188) Szombati Tamás{zombi}

188: Szombati Tamás{zombi} 2006-02-05 23:05:40

Molnár Gábor!

A mezőkövesdi simós lapon volt egy szimo. Kék, enduro kipu rács nélkül narancs szinü első kerék. Van róla képed nagyobb méretben? Nekem nem jön be az oldal.tomi

187: Kara Gábor -Négykilencven- 2006-02-05 23:05:40

neeem....odarozsdásodott a dugattyú
előzmény: (183) Osváth-G. Péter

186: Osváth-G. Péter -GrafUr- 2006-02-05 23:05:40

Csabikám, drága!
Kiírtam a Farsangot is, annak kéne vmi logó léccccccccci!
De mihamarabb, mert a hírlvelet gyorsan meg kell írni!
Kösz
előzmény: (185) Molnár Gábor

185: Molnár Gábor 2006-02-05 23:05:40

Az a helyzet hogy ha nincs a motorban benzin ha szanaszét rugdosod se indul be. Mezőkövesd mint város már meghalt a motorosok eltüntek a főutat meg a belvárost megint szétbombázták sőt hogy lássátok nem titkolok semmit elfogyott a kávé!

Ha valakinek valami jó 5lete van azt szvesen fogadom.
előzmény: (181) Osváth-G. Péter

184: Molnár Gábor 2006-02-05 23:05:40

Ismerem 3éves kora óta!
előzmény: (180) Kis József

183: Osváth-G. Péter -GrafUr- 2006-02-05 23:05:40

deméghogy... jóóóó erősen megszorult az a dugattyú
előzmény: (182) Kara Gábor

182: Kara Gábor -Négykilencven- 2006-02-05 23:05:40

Megszorult a dugattyú... ;)
előzmény: (181) Osváth-G. Péter

181: Osváth-G. Péter -GrafUr- 2006-02-05 23:05:40

Indujj beeeee! :)
Sajanna a régióknak 1-2 rúgás nem elég.. Próbáltam ezt is és az egri régiót is életre kelteni, de errefele lusták az emberek (Tisztelet a kivételnek!), mitn ahogy én is az vagyok ;)
előzmény: (178) Varga István

180: Kis József -Joci- 2006-02-05 23:05:40

Srácok segítsetek! Keresek egy Balogh Gábor nevű mezőkövesdi srácot robogóval jár . Március 4.-én szereltünk le debrecenben együtt voltunk katonák!

179: Kolb Tamás -custom- 2006-02-05 23:05:40

Súlyos szárazság következtében nagy ínség fenyeget. A rabbi azonnal böjtöt parancsol. Ugyanakkor a szomszéd falu rabbija nagy lakomát rendez. - Hadd lássak odafent, hogy mi enni is szoktunk - magyarázza a híveinek. - Ha folyton böjtölnénk, még azt hihetnék az égiek, hogy megvagyunk mi eledel nélkül is!

178: Varga István -stevencity- 2006-02-05 23:05:40

Igen nálunk már beindult ha lehet így mondani:
előzmény: (177) Tőzsér Péter

177: Tőzsér Péter -Peet- 2006-02-05 23:05:40

Na mizu? Mezőkövesden már egy Simsoms sincs vagy mi van?

176: Szekeres Ákos -Szeki- 2006-02-05 23:05:40

Azt is én kezdtem.

Az agitátor.
előzmény: (175) Tőzsér Péter

175: Tőzsér Péter -Peet- 2006-02-05 23:05:40

Úgy látom ez a régió sem túl aktív!
be kéne ezt is indítani mint a nyíregyházit!!

174: Szekeres Balázs -Vakond- 2006-02-05 23:05:40

Lehet hogy megérintette a XXI. szd és porszívón száguld?
előzmény: (173) Tálas Antal

173: Tálas Antal 2006-02-05 23:05:40

Anyósom .. valszeg arra járhat mert nincs itthon... a partvist meg nem találom,
Jut eszembe ,, tegnap valami Potter kereste ,, lehet vele ment???
előzmény: (170) Molnár Gábor

172: Varga Sándor -Sanyo- 2006-02-05 23:05:40

Mármint ez a 2 régió, ami aktív itt a környéken.

171: Varga Sándor -Sanyo- 2006-02-05 23:05:40

tudom, hogy erre mindenki fosik, de ez a lényeg hogy ide kell fosni, és nem máshova, mert most hiába írtam volna be a debreceni topicba ezt, de így legalább le is írtam , meg nem is érdekel senkit sem rajtam kivül :)
bruhhhhhhááááhhhhhááááá, tele vagyok energiával egy ilyen vizsga után !!
előzmény: (170) Molnár Gábor

170: Molnár Gábor 2006-02-05 23:05:40

Legközelebb edelényben tudnak KRÓMOZNI akárt sárhányót akár sárkányt viszel, csak megfelelően elő kell szészíteni, 100000es vizes papírral szó szerinte tükörfényesre csiszolod akkor szinte megkülömböztethetetlen (ki talál ki ilyen szavakat) a gyáritól.

MolnárG
előzmény: (166) Kovács Tamás

169: Tóth Barnabás -Brown- 2006-02-05 23:05:40

:)))))))) Ez teccik :DDDD
előzmény: (167) Tálas Antal

168: Báhidszki Márton -Marci- 2006-02-05 23:05:40

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
előzmény: (167) Tálas Antal

167: Tálas Antal 2006-02-05 23:05:40

Anyósomat.. aki Sárkányt tud Klónozni.. Bocsi..:))))))
előzmény: (166) Kovács Tamás

166: Kovács Tamás 2006-02-05 23:05:40

Nem tudtok valakit a közelbe aki tud sárhányót krómozni? (Egerbe, Kövesden)

165: Kovboj Balage -Kovboj- 2006-02-05 23:05:40

Sziasztok!

Sajnos ma egy elég nagy megrázkódtatás ért!

!!!ELLOPTÁK A SIMSONOMAT!!!

Tegnap este (2004 június 24) 10 óra körül lezártam a garázsba, és ma reggel a rendőrség ébresztett, hogy pont helyszínelnek a garázsomnál mert le van róla vágva a lakat. Elvitték a motort illetve 4 db auto acélfelnit gumival együtt. A kocsimhoz nem nyúltak.
A motorom adatai: S51 1B-H40 világoszöld 4 sebességes még nem elektronikus gyujtással. 1990-es gyártás MOTORSZÁM: 6047657. Az indexek le vannak szerelve, a hátuljára egy kis fekete műanyag szerszámosláda van
felszerelve az alsó (még gyári) króm csomagtartó 3 helyen meg van fúrva.
Hátul olyasmi kinézetű gumiabroncs van rajta mint a gyorsasági motortokon, elöl még az eredeti gyári gumi van rajta. A henger vadi új 60-as látszik is a hűtőbordákon, hogy túl tiszták. A kipufogóhoz egy plusz acél idom van hegesztve és ez a jobb oldali lábtartó mögött a vázhoz van erősítve. A jobb oldali alu öntvény oldaldekni a motoron javítva van, ahol belemegy a 2 db gumi lácvédő, közöttük 2 csavarral egy fémlap darabka van felszerelve mert régebben ki volt törve egy darab belőle.
A gyári simson tükör van rajta, illetve most lett felszerelve a kormányra fekete simson kézvédő (ez a képen még nincs rajta). A hátsó felni pont a szelepnél el van deformálódva egy kicsit. A kézifék és kuplung kar fémből van, fekete színű. Aksi nincs a motorban. Ennyi jut eszembe hirtelen, ha valakinek el akarják adni a gépet vagy esteleg alkatrészeit NE VEGYE MEG mert lopott,
a rendőrség a mai naptól körözi. Itt közlök egy fotót róla, ezt a képet a rendőrségen is leadtam.

www.rockblues.hu/simson/index.html

Az eset GÖDÖLLŐN történt.

Ha bárki hasznos infoval tud szolgálni, kérem irjon ide mailt:

kovboj@intermail.hu

Előre is köszönöm minden motorosnak:

Kovboj Balage

164: Tóth Barnabás -Brown- 2006-02-05 23:05:40

CSAK EGY HELYRE! Amúgy HELLCOME :)
előzmény: (163) Barabás László

163: Barabás László 2006-02-05 23:05:40

Üdvözlök mindenkit!László vagyok és a gondom a következő:Vásároltam egy S51 E 6Vos endurót 4 sebességeset 86-os kiadásut.A problémám az elektromos kötéseknél van.A tipushoz tartozó kapcsolási rajzot már letöltöttem és sokat segített ,de a feszültség szabályozomnál nekem 6 vezeték van mivel 2 tekercs van benne,a rajzon egy tekercses 4 vezetékkel,így a kötésnél megakadtam!Hová kellene kötni a másik tekercs 2 vezetékét????Ha bárkinek van ötlete legyenszives írja meg vagy küldjön egy olyan rajzot ahol a 6V-os feszültségszabályzó mind a 6 vezetékét értelmezhetően betudnám kötni!!Elképzelhetö,hogy ez miatt nincs rendes fényereje a lámpáknak?????E-mail:barabasl@mail.eol.hu Nagyon várom segítő válaszotokat!!!!

162: Varga György -gylab- 2006-02-05 23:05:40

Most mar en is szeretnem tisztazni. Reszletek a torzsasztalon.
előzmény: (156) Osváth-G. Péter

161: Dancs József -Joc- 2006-02-05 23:05:40

Egyértelmű, hogy sokat kap! Lejjebb kell venni az úszószintet!

Joc
előzmény: (158) Osváth-G. Péter

160: Köblő Tibor -Tiby- 2006-02-05 23:05:40

Jól mosd át a karbit,állítsd be a benzinszintet, nézd végig a tömítéseket(szivótoroknál illetve a karbi és légszürőház közti harangnál),nem e szív fals levegőt valahol. Légszűrőt tisztítsd ki. Ha ezekután sem akarja az igazságot,akkor kezdj el játszani a súbertű szintjével valamint a benzin-levegő csavarral. Nekem S50-esem van és rengeteget szívtam vele amig találtam egy extrém(tű legmélyebben,csavar majdnem becsavarva) beállitást úgy ,hogy megjavult az alapjárat és nagyon jól veszi a lapot bármilyen fordulatszámon. Ha igy sem jó,akkor passz...
előzmény: (158) Osváth-G. Péter

159: Jenei András -rxdns- 2006-02-05 23:05:40

Gonoltunk arra is, nem tom. Megszavaztassuk?
Amúgy szerintem nehezebb, de kétségtelenül izgalmasabb.
előzmény: (158) Osváth-G. Péter

158: Osváth-G. Péter -GrafUr- 2006-02-05 23:05:40

Megőrít a simóm.. Pontosabban nem a simóm (mert így összességében imádom), csak a karbija őrít meg:
Hidegen mindig 2.ra indul szivatóval.. Ez eddig teljesen korrekt.. Hidegen menet közben már csutka gáznál nem tud rendesen felpörögni, csak ha leveszem a szivatót, akkor viszont teljes egészében eltűnik az alapjárat.. Amint leveszem a szivatót, alapjárat volt-nincs.. amint elengedem a gázt, többet egy szemet se gyújt a motor.. Piros lámpánál is úgy állok meg, hogy folyton huzibálom a gázt (aztán meg mindenki figyel, h mér vagánykodok egy simóval.. :)
Ja, és ráadásul melegen lehetetlen beindítani.. Mondanám, hogy túlszívja magát, de néha nem.. Mármint néha tökéletesen beindul 2.-3. rugásra melegen (gáz nélkül), de néha meg bármit csinálok lehetetlen beindítani, és akkor már csutkagázon negyedórányi rugdosás után hörög csak fel, akkor is alig-alig hörögve lassan pörög fel..
MIÉRT?! :)

A levegő csavar még mindig szar, ha kiveszem, ha beeszem, ugyan az : semmit sem változtat.. Mit lehet kezdeni ezzel az átkozott alapjárat hiánnyal??? Megőrülök tőle.. ráadásul emiatt fogyaszt 3,5 litert a moci..

B y e ,
GrafU®

157: Dancs József -Joc- 2006-02-05 23:05:40

:(((
Hát mostmár sajna el kell hinnem, hogy tényleg igy van, mert mindenki ezt mondja:(

Joc
előzmény: (156) Osváth-G. Péter

156: Osváth-G. Péter -GrafUr- 2006-02-05 23:05:40

reménytelen.. eddig már 2x próbáltam, hátha meggondolják magukat, de akkoris azt mondták, hogy nem lehet.. Lehetne Cargoval felvinni, de az most Március 1-én 38 városban megszűnt, többek közt Egerben is.. Szal, Cargo kilőve, az még esetleg lehetne, hogy felszállsz vele a vonatra, biciklis jeggyel, és amint jön a kalauz kezébenyomsz egy kétezrest, és megkéred, hogy nézze el rajta azt az 50köbös blokkot egy ember által hajtotta pedálnak... :)
Csak ez meg necces, mert ha éppen rosz kedvében van a kedves kalauz bácsi, akkor motorostól repülünk az első megállón, ami asszem Füzesabony..
Ja, Intercityre lehet bicajt feltenni???
Mert ha intercityre lehet, akkor arra egyszerűbb (sehol nem áll meg => sehol nem dobhatnak le, csak Pesten! :D)
Kéne egy imserős a mávnál.. Valaki???

B y e ,
GrafU®
előzmény: (155) Dancs József

155: Dancs József -Joc- 2006-02-05 23:05:40

Csak ne kéne tanulnom, meg főleg ne kéne a rendőrök elől bujkálnom...Hétvégén utánanézek.

Joc
előzmény: (154) Báhidszki Márton

154: Báhidszki Márton -Marci- 2006-02-05 23:05:40

Járj ujtána, de hamar!
Köszi
előzmény: (153) Dancs József

153: Dancs József -Joc- 2006-02-05 23:05:40

:(( Nehogymá télleg igaz legyen:(

De a biciklikocsiba se lehet betenni?

Joc
előzmény: (152) Báhidszki Márton

152: Báhidszki Márton -Marci- 2006-02-05 23:05:40

Na így gondoltam, amúgy állítólag most nem nagyon lehet már utapoggyász szálítani, de meg kell próbálni.
előzmény: (151) Jenei András

151: Jenei András -rxdns- 2006-02-05 23:05:40

lehet moci nélkül is jönni csak úgy kimaradzs egykét buliból de legalább bátran ihatsz :)
előzmény: (150) Dancs József

150: Dancs József -Joc- 2006-02-05 23:05:40

Akkor mondd csak, hátha te többet tudsz erről, mint a vasutasnéni a vasútállomáson, akitől kérdeztem:P
Szóval hogyan lehet motort vonaton szállitani? Nekem azt mondták, nem lehet, de nem hiszem el:)

Joc
előzmény: (149)

255 - 226 | 225 - 196 | 195 - 150 | 149 - 120 | 119 - 90 | 89 - 60