Pest |
|
Türelem, a Fórum témák töltődnek... |
|
|
|
Fórum A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
- A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
- A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
- Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
- A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
- Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
- Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
- A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
- Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
|
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
255 - 226 | 225 - 196 | 195 - 150 | 149 - 120 | 119 - 90 | 89 - 60
 |
189: |  |
Molnár Gábor |
2006-02-05 23:05:40 |
|
 |
Igen van  meg van még akciós is meg videók is, megkeresem ha érdekel. Az oldalt törölték míg nem voltam itthon és nem volt backup :(
MolnárG
|
 |
|
 |
 |
165: |  |
Kovboj Balage -Kovboj- |
2006-02-05 23:05:40 |
|
 |
Sziasztok!
Sajnos ma egy elég nagy megrázkódtatás ért!
!!!ELLOPTÁK A SIMSONOMAT!!!
Tegnap este (2004 június 24) 10 óra körül lezártam a garázsba, és ma reggel a rendőrség ébresztett, hogy pont helyszínelnek a garázsomnál mert le van róla vágva a lakat. Elvitték a motort illetve 4 db auto acélfelnit gumival együtt. A kocsimhoz nem nyúltak.
A motorom adatai: S51 1B-H40 világoszöld 4 sebességes még nem elektronikus gyujtással. 1990-es gyártás MOTORSZÁM: 6047657. Az indexek le vannak szerelve, a hátuljára egy kis fekete műanyag szerszámosláda van
felszerelve az alsó (még gyári) króm csomagtartó 3 helyen meg van fúrva.
Hátul olyasmi kinézetű gumiabroncs van rajta mint a gyorsasági motortokon, elöl még az eredeti gyári gumi van rajta. A henger vadi új 60-as látszik is a hűtőbordákon, hogy túl tiszták. A kipufogóhoz egy plusz acél idom van hegesztve és ez a jobb oldali lábtartó mögött a vázhoz van erősítve. A jobb oldali alu öntvény oldaldekni a motoron javítva van, ahol belemegy a 2 db gumi lácvédő, közöttük 2 csavarral egy fémlap darabka van felszerelve mert régebben ki volt törve egy darab belőle.
A gyári simson tükör van rajta, illetve most lett felszerelve a kormányra fekete simson kézvédő (ez a képen még nincs rajta). A hátsó felni pont a szelepnél el van deformálódva egy kicsit. A kézifék és kuplung kar fémből van, fekete színű. Aksi nincs a motorban. Ennyi jut eszembe hirtelen, ha valakinek el akarják adni a gépet vagy esteleg alkatrészeit NE VEGYE MEG mert lopott,
a rendőrség a mai naptól körözi. Itt közlök egy fotót róla, ezt a képet a rendőrségen is leadtam.
www.rockblues.hu/simson/index.html
Az eset GÖDÖLLŐN történt.
Ha bárki hasznos infoval tud szolgálni, kérem irjon ide mailt:
kovboj@intermail.hu
Előre is köszönöm minden motorosnak:
Kovboj Balage
|
 |
|
 |
 |
158: |  |
Osváth-G. Péter -GrafUr- |
2006-02-05 23:05:40 |
|
 |
Megőrít a simóm.. Pontosabban nem a simóm (mert így összességében imádom), csak a karbija őrít meg:
Hidegen mindig 2.ra indul szivatóval.. Ez eddig teljesen korrekt.. Hidegen menet közben már csutka gáznál nem tud rendesen felpörögni, csak ha leveszem a szivatót, akkor viszont teljes egészében eltűnik az alapjárat.. Amint leveszem a szivatót, alapjárat volt-nincs.. amint elengedem a gázt, többet egy szemet se gyújt a motor.. Piros lámpánál is úgy állok meg, hogy folyton huzibálom a gázt (aztán meg mindenki figyel, h mér vagánykodok egy simóval.. :)
Ja, és ráadásul melegen lehetetlen beindítani.. Mondanám, hogy túlszívja magát, de néha nem.. Mármint néha tökéletesen beindul 2.-3. rugásra melegen (gáz nélkül), de néha meg bármit csinálok lehetetlen beindítani, és akkor már csutkagázon negyedórányi rugdosás után hörög csak fel, akkor is alig-alig hörögve lassan pörög fel..
MIÉRT?! :)
A levegő csavar még mindig szar, ha kiveszem, ha beeszem, ugyan az : semmit sem változtat.. Mit lehet kezdeni ezzel az átkozott alapjárat hiánnyal??? Megőrülök tőle.. ráadásul emiatt fogyaszt 3,5 litert a moci..
B y e ,
GrafU®
|
 |
|
 |
 |
156: |  |
Osváth-G. Péter -GrafUr- |
2006-02-05 23:05:40 |
|
 |
reménytelen.. eddig már 2x próbáltam, hátha meggondolják magukat, de akkoris azt mondták, hogy nem lehet.. Lehetne Cargoval felvinni, de az most Március 1-én 38 városban megszűnt, többek közt Egerben is.. Szal, Cargo kilőve, az még esetleg lehetne, hogy felszállsz vele a vonatra, biciklis jeggyel, és amint jön a kalauz kezébenyomsz egy kétezrest, és megkéred, hogy nézze el rajta azt az 50köbös blokkot egy ember által hajtotta pedálnak... :)
Csak ez meg necces, mert ha éppen rosz kedvében van a kedves kalauz bácsi, akkor motorostól repülünk az első megállón, ami asszem Füzesabony..
Ja, Intercityre lehet bicajt feltenni???
Mert ha intercityre lehet, akkor arra egyszerűbb (sehol nem áll meg => sehol nem dobhatnak le, csak Pesten! :D)
Kéne egy imserős a mávnál.. Valaki???
B y e ,
GrafU®
|
 |
|
 |
255 - 226 | 225 - 196 | 195 - 150 | 149 - 120 | 119 - 90 | 89 - 60 |