Üdvözlünk a Simson Klub Magyarország Fórumában!

Pest

Türelem, a Fórum témák töltődnek...

Lezárt topikok:

Ajka

Budapest

Debrecen

Eger

Kaposvár

Kecskemét

Keszthely

Makó

Mezőkövesd

Miskolc

Mosonmagyaróvár

Nyíregyháza

Szekszárd

Szombathely

Fórum

A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.

    A fórum szabályzata:
  • A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
  • A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
  • Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
  • A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
  • Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
  • Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
  • A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
  • Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.

Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.


Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!

22703 - 22674 | 22673 - 22644 | 22643 - 22614 | 22613 - 22577 | 22576 - 22547 | 22546 - 22517 | 22516 - 22487

22613: Szabó Tamás -INDY az iparos- 2006-07-05 16:10:49

64-es lehet, az volt az utolsó széria (sajnos). Az enyém 1963-as, és már alakul.
előzmény: (22610) Császár Martin

22612: Szabó Tamás -INDY az iparos- 2006-07-05 16:08:46

Szívesen! :)
előzmény: (22611) Bacsányi Gábor

22611: Bacsányi Gábor -Bacsi - 2006-07-05 16:00:59

Amúgy tényleg nagyon penge gép és nagyon jol megy! Nem igen volt rá eddig panasz.. A gyujtás meg hát eltud ugye mozdulni. Be is állitom rögvest! Kösz ia segitséget!!!
előzmény: (22609) Szabó Tamás

22610: Császár Martin -Ice- 2006-07-05 15:47:23

Énis most szereztem eladásra egy sr2-t. Ilyen strapabíró gépet én még nem láttam. Az évjárata 64-es vagy 74-es (nem jut eszembe) és a blokkja még bontatlan, gyári benne minden. 19000 km van benne és kifogástalanul indul és megy.
előzmény: (22608) Bacsányi Gábor

22609: Szabó Tamás -INDY az iparos- 2006-07-05 15:44:56

Utógyújtás. Tedd rá maximális előgyújtásra az alaplapot. Ha még eredeti, és nem lett megreszelve, akkor ott jónak kell lennie. Egyébként 2,5 mm a felső holtpont előtt. Annak a gépnek menni kell, olyan nincs, hogy az SR 2 bohóckodjon.
előzmény: (22608) Bacsányi Gábor

22608: Bacsányi Gábor -Bacsi - 2006-07-05 15:14:47

Szoval! SR2-e tipusu smkp-m nem akar felpörögni.. helyette miközben pörögne fel durrog a kipuff!Ez gyujtás gond lehet? Karbi szépen meglett takaritva minden jo benne..

22607: Császár Martin -Ice- 2006-07-05 14:57:52

Tudom, hogy ez általában karbi hiba, de benne lehet a gyújtás abban, hogy gáz nélkül is felpörög a motor?

22606: Vida Bálint -Vidra- 2006-07-05 14:13:51

Fogd meg a lendkereket, és kezd el fel-le mozgatni. Vagy a hang.
előzmény: (22605) Mezei Róbert

22605: Mezei Róbert 2006-07-05 13:58:31

Köszi a gyors választ!
Milyen jelei mutatkozhtnak a csapágycsere megejtésére széthúzás nélkül? Vagy ez majd csak széthúzáskor derül ki?
előzmény: (22604) Vida Bálint

22604: Vida Bálint -Vidra- 2006-07-05 13:54:43

Nem, nem kértem számlát. A 16004-es kivételével megkaptam az összeset 7440Huf-ért. Az a kis izé, mondjuk elég drága, de szerintem befértem volna a 10K-ba még azzal is.
előzmény: (22602) Mezei Róbert

22603: Dávid Norbert -norbert- 2006-07-05 13:47:27

Nem tudom számit de nem rég let uszo cserélve meg subertü.
előzmény: (22598) Nagy Donát

22602: Mezei Róbert 2006-07-05 13:44:48

Az SKF csapágyak árát le tudnád írni? Nagyon érdekelne. Köszi
előzmény: (22599) Vida Bálint

22601: Nádházi József -Józsi Bácsi- 2006-07-05 13:37:28

Ja, megvan.
Majd rakok fel képet.
Most megyek, meló van, szia mindenki!

J.B.
előzmény: (22600) Tőzsér Péter

22600: Tőzsér Péter -Peet- 2006-07-05 13:35:33

Helló Józsi!
Hallom megvan az új motorod!
Te mondtad még eddig a legokosabbat szerintem! Nem is a hátsó villa lóg nagyon, bár ha az lóg akkor gáz, mert azt még nem bontottam szét, de van róla egy robbantott rajzom, hanem szerintem az első villa lóg és lehet hogy ha rövidebb rugókat tennék bele akkor már jó lenne, mert egyszer mikor rugót cseréltem, akkor utána levegőben volt a kerék standerre állítva. Na ezt kipróbálom majd, rövidebb rugót veszek vagy gyártok a mostaniból.
előzmény: (22596) Nádházi József

22599: Vida Bálint -Vidra- 2006-07-05 12:36:21

Na végre szét lett bontva a blokkom. Főtengelyem eredeti hajtókarral lesz felújítva, az péntekre lesz kész. Vettem SKF csapágyakat. Kaptam valami 20% kedvezmény, így 10K alatt megvolt. Viszont még szerencse, hogy a télen észrevettem, hogy meghaltak a főtengely csapágyaim, így azóta nem használtam a gépet. Most derült, hogy volt még egy gyűrűtörésem is, és a gagyi gyűrűk 3000 kilóméter után elkoptak. (Én is köszönöm Kis Bélának...) Simsonális után lesz egy hengerfurásom... és egy kuplungkosár cserém is... fasza...

22598: Nagy Donát -Lancelot- 2006-07-05 11:58:01

Egy jól beállított kétütemű motornak nem szabad beindulnia hidegen szívató nélkül.
előzmény: (22597) Dávid Norbert

22597: Dávid Norbert -norbert- 2006-07-05 11:54:13

Sziasztok
az érdekelne hogy nem e "probléma " hogy a motorom szivato nélkül indul???
és ha ráhuzom egyböl meg akar álni.
Elöre is köszi!!.

22596: Nádházi József -Józsi Bácsi- 2006-07-05 09:17:40

Hali Peti!

Ha a kifli miatt érné a két kerék a földet, akkor a kifli
már vizszintesen is "kifli" lenne, menni se tudnál vele.
Vagy a váz a bibis, hiába nem látod, vagy nagyon lóg
a hátsó villa, szétnyúlt/túl hosszú teló miatt.

J.B.
előzmény: (22595) Tőzsér Péter

22595: Tőzsér Péter -Peet- 2006-07-05 08:56:15

Akkor ettől lehet az is, hogy középstandar-re állítva a motorom első kereke és a hátsó is nincs a levegőbe, hanem érinti az aszfaltot? Mert a vázat néztem, azzal nincs baj, de az a kifli az tuttira gáz! Ha azt kicserélem egy eredetire akkor valszeg a standarre állítva stabilan fog állíni a motor és a kerék levegőben lesz valamelyik?
Köszi szépen az előző kérdésre a gyors választ!
előzmény: (22594) Varga György

22594: Varga György -gylab- 2006-07-05 08:16:39

Lehet bizony! Ütközéstől szokott. Szerintem felesleges újat venni, egy bontott többnyire tökéletes. Ha csak magyart kapsz újonnan, inkább a használt német.
előzmény: (22592) Tőzsér Péter

22593: Szabó Tamás -INDY az iparos- 2006-07-05 08:15:08

Próbáld meg a beállítást csavarhúzóval! Biztosan sikerülni fog. :)
előzmény: (22591) Németh Péter

22592: Tőzsér Péter -Peet- 2006-07-05 08:04:24

Sziasztok! Ezt a kérdésemet a Hajdu-Bihar topicban tettem fel, mert debreceni vagyok, de remélem itt haramabb válaszol rá valaki:))
"Lehet amúgy olyasmi hogy az úgynevezett első kifli, ami maga az első villaszárakat tartja az el van deformálódva? Lehet olyanból kapni újat ami normális minőségű, vagy inkább vegyek egy használt, de biztosan erős régit?"

22591: Németh Péter -Kacsy21- 2006-07-04 23:37:38

Csáó!Nem tudtok segíteni abban hogy az újabb típusú karbit hogy lehet beállítani?Egy SR-50-es simsonról van szó.Ja és ez egy teljesen gyári moci de nem megy többet mint 50 Km/h.Pedig nagyon jó állapotban van a blokk.KÖSZI

22590: Tóth Zoltán -PiciZ- 2006-07-04 22:47:55

Megoldható én is inkább a gyárit tengelyt csináltam meg 4 sebisre annyi hogy a három furatot értelemszerően rá kell fúrni meg a zégergyűrű beszúrást kell csinálni újat a negyedik fogaskerék után ami most ugye a harmadik után van!
De ehhez spéci fúró kell mert igencsak kemény anyagból van!

Piciz!
előzmény: (22558)

22589: Szekeres Balázs -Vakond- 2006-07-04 21:44:11

Ok.
Balázs
előzmény: (22588) Pósa Dániel

22588: Pósa Dániel -Döni- 2006-07-04 21:38:36

Az a helyzet, hogy GY-vel írják azt, hogy ügyködök, és nem is ügyködök, hanem ügyködöm, mert -ik -es ige!

Ezt nem szívatásból mondom, hanem azért, mert nagyon bökte a csőröm.

Bocs!

Döni
előzmény: (22580) Szekeres Balázs

22587: Varga Péter -Izirájderöcsém- 2006-07-04 20:42:09

. :) :) :)
előzmény: (22586) Bánfi Norman

22586: Bánfi Norman 2006-07-04 19:12:48

Halihó!

Sikerölt megjavítani végre a gépezetet.Nem is volt semmi komoly gond vele szerencsére.A probléma az volt, hogy a szivatónak a bowdenje nem volt hozzárögzitve a vázhoz, ezért amikor elforditottam a kormányt, akkor az beleakadt a tankba és ráhúzódott a szivató... :D ezért dadogott le, majd később ezért is állt le a moci.Az a lényeg, hogy sikerült rájönni a hibára és sikerült is kijavitani, ugyhogy ma már élvezhettem a Simsonos feelinget... :D
Azért köszi a segitséget: Norman

22585: Boros Zoltán -Bobber- 2006-07-04 11:33:14

sziasztok
valaki le tudná irni vagy egy linket dobni hogy hogy kell a gyujrtást pontosan beéállitani
S50 es szimó megszakítos
előre is köszi a segítséget

22584: Bacsányi Gábor -Bacsi - 2006-07-04 08:32:49

Jaja azthiszem fekete színűek az erősebb verziók..
előzmény: (22583) Horváth Miklós

22583: Horváth Miklós -MIKI- 2006-07-04 08:28:32

Annak van, aki használja. Amikor én először használtam, én a 14-es csavart szakítottam el vele. Igaz, hogy ez nem kommersz, hanem CP, vagyis Chikago Pneumatic. Viszont a crovakészletem minden sűrűn használatos kulcsát már le kellett cserélnem, mert széttörte őket. Ma már van kimondottan légkulcshoz való készletem.

MIKI
előzmény: (22582) Bacsányi Gábor

22582: Bacsányi Gábor -Bacsi - 2006-07-04 08:19:05

Van itthon légkulcs. Nagyon kommersz dolog csak kell hozzá még venni erős króva fejeket mert ugy széttöri a simát ahogy kell.. Igaz ez a légkulcs gumis embereknek van..:D
előzmény: (22580) Szekeres Balázs

22581: Horváth Miklós -MIKI- 2006-07-04 06:23:31

Mióta légkulcsot használok, viszonylag ritkán kerül elő a holtponttuskó, de azért teljesen mégsem ment nyugdíjba. Vannak esetek, amikor nem tudom nélkülözni. Persze megértem azokat is akik idegenkednek tőle, bár én még nem okoztam vele kárt, de találkoztam olyan dugóval, amit a holtponttuskó lyukasztott ki, mert a tulaj nem tudta, hogy a láncfűrész erőleadó oldalán balos menet van, és ellenkező irányba próbálta lelazítani. De helyes használat esetén nem okoz károkat a motorban.

MIKI
előzmény: (22580) Szekeres Balázs

22580: Szekeres Balázs -Vakond- 2006-07-03 23:37:17

Én most légkulcs beszerzésén ütyködök. Lesem a multikat mikor lessz akció valami 400l/perces kompi...
előzmény: (22579) Lengyel László

22579: Lengyel László -llax- 2006-07-03 23:18:58

A lényeg, hogy keménygumi legyen. Jó a kb. 1,5cm-es is, ha rá bírod hajtani U alakban.
előzmény: (22578) Kovács Sándor

22578: Kovács Sándor --Szunyog-- 2006-07-03 23:15:20

A lendkerékkel nem is volt baj, mert ott megtudom fogni azzal, amivel az olajszűrőt. De ez a gumicsík ötletet adott a fogaskerekekhez. Van itthon, de az kb 1,5 cm vastag gumi. Majd abból ügyködök. Kösz az ötletet! :)
előzmény: (22577) Lengyel László

22577: Lengyel László -llax- 2006-07-03 23:11:05

Lendkerék oldalán: láncos fogó + gumicsík
Főteng. kisfogaskerék: kb. 5mm vastag keménygumi a fogaskerékre U alakban ráhajtva + csőfogó (fém-fémhez nem ér!!!)
előzmény: (22576) Kovács Sándor

22703 - 22674 | 22673 - 22644 | 22643 - 22614 | 22613 - 22577 | 22576 - 22547 | 22546 - 22517 | 22516 - 22487