Pest |
|
Türelem, a Fórum témák töltődnek... |
|
|
|
Fórum A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
- A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
- A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
- Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
- A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
- Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
- Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
- A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
- Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
|
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
34693 - 34664 | 34663 - 34634 | 34633 - 34604 | 34603 - 34549 | 34548 - 34519 | 34518 - 34489 | 34488 - 34459
 |
34573: |  |
Vida Bálint -Vidra- |
2011-07-20 08:25:17 |
|
 |
VÁZ
- gyári váz
merevítés engedélyezett, részelem csere NEM, vágás NEM
- gyári futómű és rugózás
merevítés engedélyezett, belső átalakítás engedélyezett
- gyári (küllős) kerekek használata kötelező (Simson felnivel)
- kezelőszervek
„csutka” és „M” kormány TILOS, lábtartó szabadon áthelyezhető
MOTORBLOKK
- Simson blokk
A blokkban és a hengerben mindenfajta feltöltés, hegesztés, ragasztás TILOS.
- max. 4 sebességes váltó
fokozatok szabadon változtathatók
- max. 70ccm
- résvezérlés
- léghűtés
Simson gyári vagy utángyártott henger (nem lehet specialista cég hengere: RZT, Lang, stb)
- gyári karburátor használata kötelező (BVF 16NX vagy 15mm-es Bing)
- gyári kipufogó
(a könyök 2 helyen, a dob 1 helyen elvágható)
(konfúzor módosítható, hangtompító módosítható)
- szívócsonk nem módosítható
GYÚJTÁS
- Programozható versenygyújtás használata TILOS.
FÉK
- max. 160mm belső átmérőjű szimplex dobfék
KÜLSŐ DESIGN
- idomozás nem engedélyezett
- gyári üzemanyagtartály használata KÖTELEZŐ
- gyári ülés, és légszűrőház használata AJÁNLOTT
GUMI
- slick, RSW és egyéb versenykeverék használata TILOS.
EZEK MÉG NEM A VÉGLEGES SZABÁLYOK, még van egy kis megbeszélni való a fékeken (csak gyári, mz dob, vagy maximalizált méretű tárcsafék lehessen-e) vagy karbiméret kérdéses még.
Még bármi változhat, de nagyjából ez alapján el lehet indulni, de javaslom, hogy a drága részleteket (fék, karbi) még ne siesd el.
ezeket a szabályokat nagyjából én és emzoli dolgoztuk ki persze a többi simson kupást is megkérdezve, szóval ha bármi kérdésed van akkor írj a mail címemre (vidra1 kukac vipmail pont hu) mert nem garantálom hogy ide felnézek elég gyakran, de Hompot, Ament vagy Hegyes kolléga is tud bármiben segíteni ha erre jár és kérdésed lenne.
|
 |
|
 |
 |
34559: |  |
Bíró Gábor |
2011-07-11 17:08:31 |
|
 |
Persze! Minden gond nélkül (na jó, ne legyen -mittomén- valami 600-as vagy 1000-es szörnyeteg.) Pl. áprilisban Kecskeméten robeszosokkal mentek együtt a Simsonosok. Nem volt semmi sportszerűtlenség, márkafétisizmus, vagy lenézés, ilyesmi. Akit utolértek az elengedte a gyorsabbat és ennyi. Mindenki idejét külön mérik ilyen rádiós kütyüvel. (Mondjuk az eredmények azok elvesztek :) de ez is csak azt mutatja, hogy játék ez leginkább.) Ettől függetlenül tökre elcsodálkoztam azokon a tuning robogókon (nagyon rondák!) meg ahogy mentek vele azok a gyerekek...
Ez úgy szokott lenni, hogy lazán összejönnek a srácok, nyilván mindig onnan többen, akikhez éppen közelebb van az esemény. De vannak állandó résztvevők is. Teljesen legális a verseny, a srácok is licenszesek, van védő felszerelés, biztosított pálya, stb. Meg a motoroknak is meg kell felelni pár műszaki apróságnak. (lábtartók, benzincsövezés...)
Amúgy a motorok némelyike meg alig-alig izmosabb egy utcai gépnél, de persze vannak tényleg erőgépek is. Nagyon jó a hangulat...
Lehet napi licenszet is váltani, de maguk a srácok is odaadják a gépeiket 1-2 kör erejéig, ha ismered őket.
|
 |
|
 |
 |
34554: |  |
Ament Attila -Wookie- |
2011-07-07 23:53:12 |
|
 |
Persze hogy igazoltattak, mert minden jármű ami 11 után közekedik az gyanús...
legalábbis a sünológia szerint...
Amúgy van előnye, és hátránya is.
előny, hogy sokkal kevesebben vannak az utakon, valamint pl keresztutcából jó esetben látszik a fény, ha jön valami.
Hátránya hogy sokkal rosszabbak a látási viszonyok, sokmindent nem tudsz észrevenni amit nappal minden gond nélkül, meg pl gyakoribb a páralecsapódás is, ami hipp hopp nyálkás utat varázsol nekünk.
Egyébként csak jó világítás kell, nem megoldhatatlan. Nekem most 12v 45/40-es halogén izzó van elöl, és a gyári 6v 25w-ost tekercs hajtja úgy, hogy az izzó fehéren világít. (ja meg persze van egy jó állapotú foncsorom/üvegem is. )
|
 |
|
 |
34693 - 34664 | 34663 - 34634 | 34633 - 34604 | 34603 - 34549 | 34548 - 34519 | 34518 - 34489 | 34488 - 34459 |