Pest |
|
Türelem, a Fórum témák töltődnek... |
|
|
|
Fórum A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
- A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
- A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
- Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
- A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
- Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
- Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
- A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
- Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
|
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
34783 - 34754 | 34753 - 34724 | 34723 - 34669 | 34668 - 34639 | 34638 - 34609 | 34608 - 34579
 |
34723: |  |
Molnár Zoltán -#566- |
2013-03-26 10:09:23 |
|
 |
Egyébbként igazad van, a körülményektől fügően ténylegesen túl lehet keményíteni az elejét .
Az én belsőrugós megoldásomat az szülte, hogy sorra olvastam, az embereknek összekoppan az eleje.
Persze, nyilván, ez pilótasúly, teleszkóp állapot, és hazsnálati cél függvénye erősen.
Pályára egy 60 kilós embernek nyilván nem kell belső rugó, neki sokkal inkbb valami rendes csillapítás kell.
Viszont van az e felhasználási terület, amkor felkoppantják a telót, ez a belsőrugós hülyeség arra megoldás.
|
 |
|
 |
 |
34716: |  |
Palotai Gergely |
2013-03-22 19:31:37 |
|
 |
Ez a megoldás eléggé nem jó.
Ha jól látom egy vékony lemez maga a fékpedál is, de ez még hagyján, a bovdentartót csak 1 csavar fogja? Nem túl biztonságos.
Illetve nem tudom milyen magas vagy, de ilyen hátul lesz a lábtartó akkor 5 perc alatt görcsbe fog állni a lábad. Valahova a lengővilla tengely vonalába kéne a lábtartó, vagy attól kicsit hátrébb.
Ha kupázni akarsz, akkor szerintem látogass át a Simsonosok.hu-ra itt találod a kanyarvádászok apraja nagyját.
|
 |
|
 |
 |
34710: |  |
Ragacs Róbert -Konrad- |
2012-09-19 17:21:49 |
|
 |
Idén sem marad el a már-már megszokottá vált kétórás közös motorozás!
Helyszín Kakucsring!
Időpont: OKtóber 7. ez mostmár tuti!
Az időterv a következő:
9-9:45-ig szabadedzés
10-kor átfutásos, betolós rajt
12-kor leintés
Kategóriák: széria és speciál
A motorok nagyjából feleljenek meg a simson kupa szabályainak,de nem ragaszkodunk foggal körömmel hozzá szóval mindent meg lehet beszélni!
A motorokból feldőlés esetén sem folyhat semmiylen folyadék, az olajleeresztő csavart kicsavarodás ellen drótozással le kell biztosítani.
A fék-kuplungkar végéről a "gombóc" nem hiányozhat, a kormányvég, és lábtartóvég nem lehet üres cső, lábtartógumi, vagy műanyag(alu-gumi) végdugó kötelező.
Más motorrral "egyéb" kategóriában lehet indulni.
Ruházat:
Bukó
Kesztyű
Motoros csizma vagy bakancs(lécci ne sportcipőben...)
Zárt ruházat
Erősen ajánlott valamilyen bőrruha, ennek hiányában térd-könyökvédő, protektoring használata ajánlott
(bőröket akár már 15-ért lehet venni használtan, megéri hidd el)
Minden csapat köteles magának körszámoló embert hozni (meg tollat:)
-Viselkedés a pályán
Tilos a pálya aszfaltcsíkján BÁRMIYLEN OKBÓL megállni!
Esés vagy műszaki hiba esetén minél hamarabb hagyd el a pályát,ne ott szerelgess!
Ha még is megteszed 1 kör büntetésre számíthatsz.
Ugyan ez érvényes a pályán kívüli bukótérre!
Bukótérnek számít a pályán a kanyarok külső ívét követő 10 méteres sáv.
Magyarán, ha valamiért meg kell állnod, mihamarabb kortódj el a veszélyzónából, mert az ott tartózkodásod veszélyeztet téged, és a többieket is.
Tilos a pályán visszafelé haladni!
Ebben a tekintetben mindegy, hogy 1 métert vagy 1 kört mész visszafelé,mindkettő tilos!
Tilos a pályán keresztülmenni, kanyarokat levágni, döglött motort a pályán keresztül tolni.
(ha csak nem belülre estél, vagy műszaki hiba okán ott álltál meg(helyesen)
Ilyenkor, ha mindenképpen muszáj keresztül menned a lehető legkevesebbszer keresztezd a pálya nyomvonalát.
Eső esetén halasztjuk az eseményt!
|
 |
|
 |
 |
34669: |  |
Zubik Zsolt -ZZ- |
2012-05-21 08:42:06 |
|
 |
Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségeteket az alábbi hiba kiderítésében:
Simson S51B (1987), 6V/megszakítós gyújtás, akkumulátor jelenleg nincs benne
Új gyertya, Brisk N14C 0,4mm-re állítva
Új gyertyapipa, rövid, ellenállás nélküli
Gyújtó traszformátor 1-es és 15-s pontja között 8 Ohm-ot mértem (12V van gyárilag ráírva, de át van ütve a 12-es bevésés utólag 6V-ra, látott már valaki ilyet?)
Gyertya kábel megmérve, néhány Ohm ellenállás
Megszakító kalapács, felcsiszolva 0,4 mm-re állítva
Gyújtás 1,8mm előgyújtásra beállítva
Karburátor új, utángyártott, a tű felülről a negyedik helyen van.
Kábelek nincsenek kidörzsölve.
Könnyen indul, ha csak a gyújtás van rajta, rendben megy, szépen húz, nincs vele semmi baj. Amint bekapcsolom a világítást, olyan mintha kihagyna a motor, darabos lesz a járása, elmegy belőle az erő, menet közben lehet igazán érezni, amikor áll, akkor nem. Az első világítás (tompított, távolsági) ilyenkor működik, de más nem, tehát nincs hátsó helyzetjelző, és a km-órában lévő kis izzók sem világítanak.
Ezért elkezdtem nézegetni a 1_s51b_kapcs.jpg-t amit itt találtam.
Egyetlen kivétellel minden jó helyre volt kötve a rajz alapján. Ami nem az a gyújtáskapcsoló hármas összekötőjéből kijövő gr/rt vezeték, ez nem a féklámpa 54-es pontjára hanem a hátsó helyzetjelző 31-es pontjára volt kötve.
Ezt módosítottam a rajz alapján, így a következőket produkálja:
Szépen indul, ha rákapcsolom a világítást akkor van első világítás, hátsó helyztejelző és a km órában lévő 50km/h-nál lévő kék led is viágít a másik pici izzó nem, az ki van égve, ha kicserélem jó izzóra kkor sem megy. De ez legyen a legkevesebb probléma, ami sokkal zavaróbb, hogy így a rajz alapján bekötve, már akkor sincs benne errő és akkor is rángat amikor nincs bekapcsolva a világítás. Olyan mint amikor rosszúl volt bekötve és rákapcsoltam a világítást.
Amit még sikerült megfigyelnem, hogy a rajz alapján helyesen bekötött állapot esetén folyamatosan szikrázik a megszakító kalapács, ha helytelenűl kötöm be akkor nem szikrázik csak akkor amikor rákapcsolom a világítást.
Kérdéseim:
1. A fentiek alapján mi lehet a probléma? Merre nézelődjek?
2. Miért ment rendesen amikor rosszul volt bekötve?
3. Látott már valaki ilyen 12-ről 6-V-ra átütött transzformátort?
Köszönöm,
Zsolt
|
 |
|
 |
34783 - 34754 | 34753 - 34724 | 34723 - 34669 | 34668 - 34639 | 34638 - 34609 | 34608 - 34579 |