Üdvözlünk a Simson Klub Magyarország Fórumában!

Pest

Türelem, a Fórum témák töltődnek...

Lezárt topikok:

Ajka

Budapest

Debrecen

Eger

Kaposvár

Kecskemét

Keszthely

Makó

Mezőkövesd

Miskolc

Mosonmagyaróvár

Nyíregyháza

Szekszárd

Szombathely

Fórum

A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.

    A fórum szabályzata:
  • A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
  • A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
  • Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
  • A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
  • Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
  • Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
  • A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
  • Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.

Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.


Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!

34783 - 34754 | 34753 - 34724 | 34723 - 34687 | 34686 - 34657 | 34656 - 34627 | 34626 - 34597

34723: Molnár Zoltán -#566- 2013-03-26 10:09:23

Egyébbként igazad van, a körülményektől fügően ténylegesen túl lehet keményíteni az elejét .
Az én belsőrugós megoldásomat az szülte, hogy sorra olvastam, az embereknek összekoppan az eleje.
Persze, nyilván, ez pilótasúly, teleszkóp állapot, és hazsnálati cél függvénye erősen.
Pályára egy 60 kilós embernek nyilván nem kell belső rugó, neki sokkal inkbb valami rendes csillapítás kell.
Viszont van az e felhasználási terület, amkor felkoppantják a telót, ez a belsőrugós hülyeség arra megoldás.
előzmény: (34722) Hegyes Sándor

34722: Hegyes Sándor -Sanyka #532- 2013-03-23 12:07:10

Igazából a kijelentésem kicsit elhamarkodott volt, de nem ellened irányult.

Csak a gyári eleje az tényleg kukába való, viszont sokat az sem segít a helyzeten, ha fel van keményítve. Viszont a csillapítós cuccoddal már sokkal jobb a helyzet. :)
előzmény: (34721) Molnár Zoltán

34721: Molnár Zoltán -#566- 2013-03-23 11:42:52

Annál minden jobb mint ha a gyári teló lobog az elején, pláne egy nehezebb ember alatt.
Ez a hirdetés mellesleg nem csillpítást hirdet, hanem rugót, de nem tilos megvenni hozzá a csillapítóelemet sem:)
előzmény: (34720) Hegyes Sándor

34720: Hegyes Sándor -Sanyka #532- 2013-03-23 10:48:46

Túl kemény, csillapítatlan.
előzmény: (34718) Molnár Zoltán

34719: Kaszás Gergő -Kenny^^- 2013-03-23 08:59:47

Jelenleg ez még csak "huladékfémből" épült, a végleges természetesen hegesztve lesz, jobb minőségű, vastagabb valamiből. Viszont arra vagyok kiváncsi, hogy egy hasonló megoldásnak van-e létjogosultsága, mert eddig sose foglalkoztam ilyesmivel.
A testtartásos témába viszont tényleg nem gondoltam bele.
előzmény: (34716) Palotai Gergely

34718: Molnár Zoltán -#566- 2013-03-23 07:47:29

MIért is?
előzmény: (34717) Hegyes Sándor

34717: Hegyes Sándor -Sanyka #532- 2013-03-22 19:34:17

Ez eléggé használhatatlan lenne kupázásra. :D
előzmény: (34715) Mádi Gergő

34716: Palotai Gergely 2013-03-22 19:31:37

Ez a megoldás eléggé nem jó.
Ha jól látom egy vékony lemez maga a fékpedál is, de ez még hagyján, a bovdentartót csak 1 csavar fogja? Nem túl biztonságos.

Illetve nem tudom milyen magas vagy, de ilyen hátul lesz a lábtartó akkor 5 perc alatt görcsbe fog állni a lábad. Valahova a lengővilla tengely vonalába kéne a lábtartó, vagy attól kicsit hátrébb.
Ha kupázni akarsz, akkor szerintem látogass át a Simsonosok.hu-ra itt találod a kanyarvádászok apraja nagyját.
előzmény: (34714) Kaszás Gergő

34715: Mádi Gergő 2013-03-22 19:18:02

x

Van egy ilyen megoldás. :)

Itt találod!
(enter a címsorba, és előjön! :) )
előzmény: (34714) Kaszás Gergő

34714: Kaszás Gergő -Kenny^^- 2013-03-22 18:54:48

Sziasztok! Ez lenne a fékem prototípusa. A kérdésem az lenne, hogy ez így szerintetek használható lenne simson kupán?



Illetve tudna valaki mondani nekem egy olyan első teleszkóp átalakítást (tól puha a mostani), amihez nem kell esztergályos meg ilyesmi?

34713: Hegyes Sándor -Sanyka #532- 2013-02-07 17:18:03

Március 30-án ismét 2 órás motorozást tartunk Kakucson. Az esemény kezdete 8:30, a vége 12 óra. Minden érdeklődőt szívesen látunk motorral vagy nézőként.

34712: Kiss Gergő 2012-10-03 10:21:35

Akkor a javítás topikba tedd fel a kérdést. Vagy ahova illik.
előzmény: (34711) Túri Gábor

34711: Túri Gábor 2012-10-03 10:05:58

Üdv fórumosok!

Segítséget szeretnék kérni motor javítás kapcsán!
Aki tudna segíteni kérem írjon!

34710: Ragacs Róbert -Konrad- 2012-09-19 17:21:49

Idén sem marad el a már-már megszokottá vált kétórás közös motorozás!

Helyszín Kakucsring!

Időpont: OKtóber 7. ez mostmár tuti!

Az időterv a következő:

9-9:45-ig szabadedzés
10-kor átfutásos, betolós rajt
12-kor leintés

Kategóriák: széria és speciál

A motorok nagyjából feleljenek meg a simson kupa szabályainak,de nem ragaszkodunk foggal körömmel hozzá szóval mindent meg lehet beszélni!

A motorokból feldőlés esetén sem folyhat semmiylen folyadék, az olajleeresztő csavart kicsavarodás ellen drótozással le kell biztosítani.
A fék-kuplungkar végéről a "gombóc" nem hiányozhat, a kormányvég, és lábtartóvég nem lehet üres cső, lábtartógumi, vagy műanyag(alu-gumi) végdugó kötelező.

Más motorrral "egyéb" kategóriában lehet indulni.

Ruházat:
Bukó
Kesztyű
Motoros csizma vagy bakancs(lécci ne sportcipőben...)
Zárt ruházat
Erősen ajánlott valamilyen bőrruha, ennek hiányában térd-könyökvédő, protektoring használata ajánlott
(bőröket akár már 15-ért lehet venni használtan, megéri hidd el)

Minden csapat köteles magának körszámoló embert hozni (meg tollat:)

-Viselkedés a pályán

Tilos a pálya aszfaltcsíkján BÁRMIYLEN OKBÓL megállni!
Esés vagy műszaki hiba esetén minél hamarabb hagyd el a pályát,ne ott szerelgess!
Ha még is megteszed 1 kör büntetésre számíthatsz.
Ugyan ez érvényes a pályán kívüli bukótérre!
Bukótérnek számít a pályán a kanyarok külső ívét követő 10 méteres sáv.
Magyarán, ha valamiért meg kell állnod, mihamarabb kortódj el a veszélyzónából, mert az ott tartózkodásod veszélyeztet téged, és a többieket is.

Tilos a pályán visszafelé haladni!
Ebben a tekintetben mindegy, hogy 1 métert vagy 1 kört mész visszafelé,mindkettő tilos!

Tilos a pályán keresztülmenni, kanyarokat levágni, döglött motort a pályán keresztül tolni.
(ha csak nem belülre estél, vagy műszaki hiba okán ott álltál meg(helyesen)
Ilyenkor, ha mindenképpen muszáj keresztül menned a lehető legkevesebbszer keresztezd a pálya nyomvonalát.

Eső esetén halasztjuk az eseményt!

34709: Molnár Zoltán -#566- 2012-09-18 16:05:08

Ez a nemmindegy..

Jocó és Gyuri 300' at jöttek, hogy megnézzék a balassagyarmati racét.
Bizonyára nagyon fárasztó volt az út, de nem hiszem, hogy csalódtak.

34708: Molnár Zoltán -#566- 2012-09-13 13:10:57

34707: Gombkötő Attila -23gt- 2012-08-25 14:08:35

http://www.youtube.com/watch?v=RX0fIuJLO0M&feature=related


szöveg amire klikkelsz

34706: Frey Tamás -Frey- 2012-07-11 20:48:40

Következő MAMI kupa forduló amelybe megrendezésre kerül a simson kupa is. Kecskeméten lesz 2012.08.04-05. Belépő nincs. 5.-én lesz látható a simson kupa.
Akit érdekel menjen el és csináljon sok képet

34705: Frey Tamás -Frey- 2012-07-08 17:18:53

Utolsó bejelentkezésem!
Simson kupa 2. futam
speciál:
1 582 Winkler Ádám 1:00.959
2 534 Vrbovszki András 1:04.628
3 522 Pásztor László dr. 1:06.782

Széria
1 531 Som Péter 1:05.416
2 533 Istenes Imre 1:07.100
3 511 Richter András 1:08.911

34704: Frey Tamás -Frey- 2012-07-08 16:14:22

Simson kupa 1. futam:
spec.
1 582 Winkler Ádám 1:02.618
2 534 Vrbovszki András 1:06.151
3 544 Újvári Csaba 1:05.825

széria:
1 531 Som Péter 1:06.622
2 533 Istenes Imre 1:07.867
3 511 Richter András 1:09.862

34703: Frey Tamás -Frey- 2012-07-08 12:58:12

Simson kupa Jelentés: Időmérő:
Speciál:
1 582 Winkler Ádám 1:02.205
2 543 Manzel Dániel 1:04.963
3 534 Vrbovszki András 1:06.007
Széria:
1 531 Som Péter 1:06.659
2 511 Richter András 1:08.851
3 533 Istenes Imre 1:08.865

34702: Frey Tamás -Frey- 2012-07-08 12:58:05

Simson kupa Jelentés: Szabad Edzés:
Speciál:
1 582 Winkler Ádám 1:02.466
2 543 Manzel Dániel 1:06.283
3 534 Vrbovszki András 1:08.270

Széria:
1.: 531 Som Péter 1:07.587
2 533 Istenes Imre 1:09.386
3 511 Richter András 1:10.254

34701: Tako Gyula -floridian- 2012-06-25 21:44:03

Jawa a legjobb,Csehek nem utaljak a szlovakokat! Furcsa,de volt ilyen....
előzmény: (34699) Gombkötő Attila

34700: Tako Gyula -floridian- 2012-06-25 21:17:37

En es a fiam Virbonak szurkoltunk!
előzmény: (34698) Frey Tamás

34699: Gombkötő Attila -23gt- 2012-06-25 21:07:33

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YfCgweTviaM
Régi 6napos megbízhatósági túraversenyről video A versenyző nem fogadhatott el idegen segítséget, sem a motor szereléséhez sem annak mozgatásához. csak a saját magával vitt szerszámait és alkatrészeit használhatta.
szöveg amire klikkelsz

34698: Frey Tamás -Frey- 2012-06-24 17:46:58

Utolsó jelentés!
Simson kupa 2. futam
1 582 Winkler Ádám 50.069
2 534 Vrbovszki András 50.648
3 522 Pásztor László dr. 54.775

Az eredmény ugyan ennyi összesítve is!

34697: Frey Tamás -Frey- 2012-06-24 17:46:35

Simson kupa 1. futam:
1 582 Winkler Ádám 48.772
2 534 Vrbovszki András 51.640
3 522 Pásztor László dr. 54.057

34696: Frey Tamás -Frey- 2012-06-24 12:39:06

Ide is beírom a simson kupa eredményeket hátha valakit érdekel vagy kedvet kap a simson kupához.
Szóval: Simson kupa Kakucs ring

Simson kupa Szabad edzés!
1 534 Vrbovszki András 51.643
2 543 Manzel Dániel 52.432
3 544 Újvári Csaba 54.558


Simson kupa Szabad edzés!
1 534 Vrbovszki András 51.643
2 543 Manzel Dániel 52.432
3 544 Újvári Csaba 54.558

Amint lesz eredmény még írok.

34695: Molnár Zoltán -#566- 2012-06-18 08:53:38

34694: Molnár Zoltán -#566- 2012-06-18 08:52:14

Ide sikerült:)
előzmény: (34689) Frey Tamás

34693: Tako Gyula -floridian- 2012-06-17 07:15:31

Mert menne o is,csak nem tud:D
előzmény: (34689) Frey Tamás

34692: Németh Krisztián - Cula - 2012-06-16 21:55:42

kb :)
előzmény: (34691) Kerepesi Balázs

34691: Kerepesi Balázs -Szolnok- 2012-06-16 21:51:57

+18? :)
előzmény: (34690) Németh Krisztián

34690: Németh Krisztián - Cula - 2012-06-16 21:15:26

Azt nem tudja senki sem.
előzmény: (34689) Frey Tamás

34689: Frey Tamás -Frey- 2012-06-16 21:07:49

No és ezt miért kanyarvadászba?
előzmény: (34688) Szűts Attila

34688: Szűts Attila -Atea- 2012-06-16 06:45:05

Helló mindenki, olyan gondom van hogy melegen dadog a simsonom (s50). Egyik napról a másikra kezdete, de hidegen nem csinálja. Dugó gyűrű lett cserélve így 20-as benzin van benne Brisk gyertyával. Mi lehet a gond? MIt lenne érdemes megnéznem? Karbi vagy gyűjtás? Kipufogó felé durrug mikor dadog. Mindenkienk köszi előre is. Üdv Atea.

34687: Molnár Zoltán -#566- 2012-06-03 07:37:03

Némáá:)

Közcsi:)

A sorozatot Füves Sanyi csinálta (Yamaha rd 125)
előzmény: (34686)

34783 - 34754 | 34753 - 34724 | 34723 - 34687 | 34686 - 34657 | 34656 - 34627 | 34626 - 34597