Pest |
|
Türelem, a Fórum témák töltődnek... |
|
|
|
Fórum A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
- A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
- A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
- Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
- A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
- Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
- Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
- A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
- Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
|
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
22645 - 22616 | 22615 - 22586 | 22585 - 22556 | 22555 - 22522 | 22521 - 22492 | 22491 - 22462 | 22461 - 22432
|
22537: | |
Balogh Attila |
2006-07-02 10:54:53 |
|
|
Hello!
Van nekem egy turbós blokkom, egy picit meg van piszkálva. A probléma viszont a váltóval van, miszerint magas fordulaton a kettes sebességi fokozatot visszadobja üresbe. Emiatt szét is fogom szedni, de a váltót jól raktam össze, hiszen csak akkor csinálja ezt, amikor már 55 km/h-val huzatom ki, tehát normális használat mellett semmi baja. Csak ugye normálisan nem nagyon lehet ezt használni, mert ha nem adja meg az ember az "alaphangot" a hármasnak, akkor kimegyek az országból, mire felpörög a motor.
Ilyenkor azt szoktam meglépni, hogy gyorsítás közben tartom lábbal a váltókart, mintha váltani szeretnék felfele, de ez sem a legjobb megoldás, mert néha így is kidobta.
Már csavargattam a két állítócsavart is, siker nélkül.
Tudna valaki valami okosat mondani a problémámra? Tehát turbós blokk, nem S51.
|
|
|
|
|
22536: | |
|
Horváth Miklós -MIKI- |
2006-07-02 08:04:17 |
|
|
Te magad meg is adtad a választ, a saját kérsédedre. A karburátort azért vágták meg ott, mert le van ragasztva a furat torok felőli vége. Ez a furat, a keverőcsőhöz vezet, és az első 16n1-eseknél valóban a torokból vezetett oda a furat. Aztán idővel rájöttek, hogy azon a helyen az a megfelelő, ha a külső légnyomást vezetik a keverőcsőhöz, és nem a torokban lévő alacsony nyomást. Ezért ezt úgy tudták a legegyszerűbben elérni, hogy a furatot leragasztották, és kívülről egy tárcsamaróval belemartak a karburátorházba, amíg a hasíték el nem érte a furatot. Attól nem kell tartani, hogy itt koszos levegőt szív a motor, mert valójában itt nem áramlik be olyan nagy mennyiségű levegő, hiszen ez tulajdonképpen egy nyomáskiegyenlítőcsatorna. Ugyanezt a dolgot, a 16n3-as karburátoron már másképp oldották, meg, a 16n1 tapasztalatai alapján. Mivel a 16n3 már eleve új karburátor volt, így annak amúgy is új kokillát kellett készíteni, és azon már eleve kívülről van a levegő, a keverőcsőhöz vezetve. A gyakorlatban ez így néz ki. Persze itt is le van ragasztva az a furat, a torok felől, mert csak erről az oldalról lehet a furatot elkészíteni a gyártás során.
MIKI
|
|
|
|
22645 - 22616 | 22615 - 22586 | 22585 - 22556 | 22555 - 22522 | 22521 - 22492 | 22491 - 22462 | 22461 - 22432 |